ECO-VILL-TEXT Ltd byla založena v roce 2016 s cílem vyrábět novou udržitelnou a etickou značku spodního prádla ÊTRE Organic.
Spodní prádlo. Závod, který v současné době vyrábí i dámské spodní prádlo na zakázku pro španělského zákazníka, má a
kapacita kolem 12-13 000 kusů, kterou lze v případě prodeje na novém trhu navýšit. Výroba pomocí speciálních
strojní zařízení se provádí v Kapuváru v Maďarsku pod dohledem majitelky paní Erzsébet Tóth, která má více než 20
let zkušeností v odvětví spodního prádla. Výroba probíhá za vhodných sociálních a pracovních podmínek v
v souladu s požadavky poctivé a etické výroby. Značka se zapojila do kampaně Fashion Revolution v
Maďarsko a jeho cílem je řídit se konceptem transparentnosti a etických a sociálních otázek.
Zpočátku ÊTRE Organic Underwear začínalo s pánským spodním prádlem, ale když ženy začaly vyžadovat totéž
udržitelných a pohodlných produktů, byla řada rozšířena o novou řadu dámského spodního prádla. ÊTRE Organic
Spodní prádlo představuje vysoce kvalitní spodní prádlo pro každého, kdo vyznává ekologický životní styl a kdo preferuje
pohodlné spodní prádlo bez negativního dopadu na zdraví a životní prostředí.
Produkty jsou vyrobeny pouze z plánovitých, ekologických materiálů. Všechny součásti (látka, příze, ozdoby, štítek) mají a
certifikát kvality OEKO-TEX Standard 100, který zaručuje, že během celého procesu nejsou použity žádné chemikálie. Základní
kolekce je vyrobena z látek, sestávajících z 46% bambusu, 46% biobavlny a 8% elastanu (pro pružnost látky).
Správné balení je pro značku velmi důležité; je to elegantní, ale jednoduchá kartonová krabice navržená s ekologickým konceptem
na mysli. Také logo, které vypadá jako zelené poštovní razítko, odkazuje na udržitelné vlastnosti produktu a použitých materiálů.
V dodavatelském řetězci značky jsou zapojeni pouze ti partneři, kteří mohou potvrdit a certifikovat udržitelnou výrobu
jejich materiály.
Jak může společnost dosáhnout svého cíle a poslání?
- Vyrábět a neustále rozvíjet udržitelnou, etickou a pomalou módní značku spodního prádla pro ekologicky smýšlející zákazníky
- Rozšířit prodejní a distribuční síť a zvýšit přítomnost značky
- Zvýšit povědomí lidí o ekologických a klimatických otázkách prostřednictvím účasti na různých kampaních, např.
Módní revoluce
- Rozšířit používání nových, inovativních, udržitelných materiálů a tkanin vyrobených pouze ekologicky šetrnými procesy
- Zajistit odpovídající pracovní podmínky a sociální zabezpečení pracovníků
- Vybudovat novou spolupráci se zúčastněnými stranami módního průmyslu v Maďarsku i v zahraničí