Základní údaje

Faber Moto s.r.o.

Adresse:
Vídeňská 849/15
639 00, Brno
Tschechische Republik
ID-Nr.: 05435242
Telefon: +420-601107041
Standort: 

Produkte des Ausstellers

Produktdetails:

APRILIA SX 125

APRILIA SX 125

Aprilia SX je jeden z nejefektivnějších motocyklů kubatury 125, jehož rychlost a lehkost je etalonem jízdních vlastností, a to hlavně díky modernizovanému motoru s nejlepším výkonem ve své třídě. Celkový dojem dotváří design inspirovaný motocykly Aprilia, které udávají nové trendy ve světě off-roadu.

Typ motoru: 4taktní jednoválec, 4 ventily a 2 vačkové hřídele – DOHC
Objem motoru: 124 cm3
Výkon: 11 kW
Točivý moment: 11,3 Nm při 8000 ot./min.
Objem nádrže: 7,5 l
Brzdy přední: plovoucí ocelový kotouč o průměru 300 mm, ABS Bosch 9.1
Brzdy zadní: pevný ocelový kotouč o průměru 220 mm
Pneumatika přední: 130/70 17“ radiální, bezdušová
Pneumatika zadní: 100/80 17“ radiální, bezdušová

Rozměry / hmotnost
Výška sedadla: 880 mm
Rozvor kol: 1 410 mm
Pohotovostní hmotnost: 134 kg

Sonstige Produkte des Ausstellers:

APRILIA RS 660

APRILIA RS 660

RS 660 se svou sportovní osobností a moderními tvary přenáší zkušenosti a úspěchy značky Aprilia ze závodního okruhu na silnici. Její unikátní design spojuje stavbu lehkého kompaktního motocyklu s obratností a lehkou ovladatelností. Tyto vlastnosti, doplněné stabilitou ve vysokých rychlostech, společně vytvářejí zábavný a potěšující zážitek z jízdy. Nabídka barevných provedení včetně zcela nové barvy Acid Gold ještě více zvýrazňuje design a mladou, dynamickou osobnost motocyklu.

Typ motoru: paralelní dvouválcový motor Aprilia skloněný dopředu, 4taktní, kapalinou chlazený s vodním olejovým chladičem a výměníkem tepla, dvojité vačkové hřídele (DOHC) s tichým řetězem na pravé straně, čtyři ventily na válec
Objem motoru: 659 cm3
Výkon: 73,5 kW při 10 500 ot./min.
Točivý moment: 67 Nm při 8500 ot./min.
Převodovka: 6 rychlostních stupňů s Aprilia Quick Shift (AQS) nahoru a dolů
Brzdy přední: ABS: dvojitý kotouč, průměr 320 mm
Brzdy zadní: kotouč o průměru 220 mm

APRILIA RSV4 FACTORY

APRILIA RSV4 FACTORY

Modely RSV4 měly vždy stanovený jasný cíl: být absolutně nejlepším, nejrychlejším a nekompromisním superbikem, který se bude co nejvíce přibližovat závodním speciálům Aprilia. Jedná se o prémiový produkt své kategorie, určený pro extrémně náročné zákazníky, kteří chtějí špičkový výkon a dokonalé okruhové náčiní.

Typ motoru: čtyřdobý, kapalinou chlazený čtyřválec Aprilia s válci do V/65°, DOHC, čtyři ventily na válec
Objem motoru: 1 077 cm3
Výkon: 159,6 kW při 13 200 ot./min.
Točivý moment: 122 Nm při 9 000 ot./min.
Převodovka: 6stupňová kazetová převodovka
Objem nádrže: 18,5 l
Spotřeba: 6,5 l/100 km
Brzdy přední: dva plovoucí brzdové kotouče o průměru 330 mm s lehkými třecími
plochami z ušlechtilé oceli a šestibodovým uchycením
Brzdy zadní: brzdový kotouč o průměru 220 mm
Pneumatika přední: 120/70 ZR 17
Pneumatika zadní: 200/55 ZR 17 (alternativně: 190/50 ZR17; 190/55 ZR17)

Rozměry / hmotnost
Délka: 2 052 mm
Šířka: 735 mm
Výška sedadla: 851 mm
Rozvor kol: 1439 mm
Pohotovostní hmotnost: 177 kg

APRILIA RSV4 RR

APRILIA RSV4 RR

Více než 200 k, ještě vyšší výkony, nižší hmotnost, efektivnější jízda na závodním okruhu a nové potěšení z jízdy na silnici díky nejlepší možné technice včetně souboru vyspělých elektronicky řízených systémů APRC a závodního protiprokluzového systému ABS.

Objem motoru: 999,6 ccm2
Výkon: 148 kW při 13 000 ot./min.
Točivý moment: 115 Nm při 10 500 ot./min.
Převodovka: 6stupňová
Objem nádrže: 18,5 l
Pneumatika přední: 120/70 ZR 17
Pneumatika zadní: 200/55 ZR 17

APRILIA RX 125

APRILIA RX 125

Aprilia RX je určena off-roadovým nadšencům. Kola v typických endurových rozměrech (21” vpředu a 18” vzadu) jsou obuta do terénních pneumatik a dávají jasně najevo poslání modelu RX: Neohroženost a absolutní kontrolu nad každým terénem.

Objem nádrže: 7,5 l
Pneumatika přední: 90/90 x 21
Pneumatika zadní: 120/80 x 18

Rozměry / hmotnost
Výška sedadla: 905 mm

APRILIA TUONO 125

APRILIA TUONO 125

Užívejte si radosti z jízdy na ryzí „stopětadvacítce“ Aprilia s duší velkého motocyklu. Tuono 125 zaujme jedinečným a nezaměnitelným stylem, agresivitou i sportovním duchem, nepřehlédnutelným dynamickým charakterem a nízkou hmotností. Aprilia Tuono 125, navržená, vyvinutá a vyráběná v Itálii, nabízí mladším jezdcům, ale také fanouškům motocyklů s menšími motory, to nejlepší z hlediska designu, konstrukce, komponentů a technické výbavy.

Objem nádrže: 14,5 l
Pneumatika přední: 100/80 ZR 17“
Pneumatika zadní: 130/70 ZR 17“

Rozměry / hmotnost
Výška sedadla: 810 mm

APRILIA TUONO 660

APRILIA TUONO 660

Legendární Tuono V4 1100 se potkává s pokročilou technologii RS 660 a vytváří TUONO 660. Motorka, která změní způsob, jakým se díváte na svět. Představujeme Tuono 660, novou generaci všestranného sportovního "naháče". Zábavný, a snadno ovladatelný lamač srdcí, který klade důraz i na dokonalou estetiku. Kombinuje sílu a mimořádnou lehkost pro jedinečný a dechberoucí zážitek z jízdy.

Typ motoru: řadový dvouválec
Objem motoru: 659 cm3
Výkon: 70 kW
Točivý moment: 67.0 Nm při 8 500 ot./min.
Převodovka: 6stupňová s quickshifterem (AQS) nahoru i dolů
Objem nádrže: 15 l
Brzdy přední: dvojitý disk o průměru 320 mm
Brzdy zadní: kotouč o průměru 220 mm
Pneumatika přední: 120/70 ZR17
Pneumatika zadní: 180/55 ZR 17

Rozměry / hmotnost
Rozvor kol: 1 370 mm
Pohotovostní hmotnost: 183 kg

APRILIA TUONO V4 FACTORY

APRILIA TUONO V4 FACTORY

Tuono V4 1100 Factory, následovník motocyklů, které byly v průběhu let voleny za jedny z nejadrenalinovějších a nejšpičkovějších motocyklů, exkluzivní stroj určený pro náročné jezdce. Tuono V4 1100 Factory je vybaveno komponenty, které jsou z velké části odvozeny z modelu RSV4. Verze Factory je osazena řadou detailů z uhlíkových vláken a nejmodernějším semi-aktivním podvozkem na trhu. Nastavení tohoto podvozku usnadňuje možnost ovládání na řídítkách, díky kterému je možné si užít jakoukoliv silnici čí okruh s ideálním nastavením.

Typ motoru: podélně uložený, čtyřdobý, kapalinou chlazený čtyřválec Aprilia s válci
do V/65°, DOHC, čtyři ventily na válec
Objem motoru: 1 077 cm3
Točivý moment: 121 Nm při 9000 ot./min.
Převodovka: 6stupňová kazetová převodovka
Objem nádrže: 18,5 litru (včetně nouzové zásoby paliva 4,0 litru)
Spotřeba: 7,71 l/100 km
Brzdy přední: dva plovoucí brzdové kotouče o průměru 330 mm s lehkými třecími plochami z ušlechtilé oceli a šestibodovým uchycením
Brzdy zadní: brzdový kotouč o průměru 220 mm
Pneumatika přední: 120/70 ZR 17
Pneumatika zadní: 200/55 ZR 17 (alternativně: 190/50 ZR 17; 200/55 ZR 17)

Rozměry / hmotnost
Délka: 2070 mm
Šířka: 810 mm
Výška sedadla: 825 mm
Rozvor kol: 1 450 mm
Pohotovostní hmotnost: 185 kg

APRILIA TUONO V4 RR

APRILIA TUONO V4 RR

Historicky nejrychlejší a nejsportovnější motocykl bez kapotáže byl odvozen přímo z modelu RSV4, sedminásobného mistra světa v závodech superbiků. Nová evoluční verze poskytuje výjimečné výkony. Nový sofistikovaný systém elektronického řízení zahrnuje soubor vyspělých systémů pro řízení jízdní dynamiky včetně systému APRC, funkce Cornering ABS pro optimalizované brzdění v zatáčkách, omezovače rychlosti pro jízdu uličkou v boxech a tempomatu. Nenapodobitelný motor V4 o výkonu 175 k splňuje emisní normu Euro 4 bez jakýchkoli kompromisů pro vynikající výkonovou charakteristiku. Vylepšen byl také podvozek včetně brzdové soustavy.

Objem motoru: 1 077 cm3
Výkon: 129 kW při 11 000 ot./min.
Točivý moment: 121 Nm při 9 000 ot./min.
Převodovka: 6stupňová
Objem nádrže: 18,5 l
Spotřeba: 7,71 l/100 km
Pneumatika přední: 120/70 ZR 17
Pneumatika zadní: 190/55 ZR 17

Rozměry / hmotnost
Délka: 2 070 mm
Šířka: 810 mm
Výška sedadla: 825 mm
Rozvor kol: 1 450 mm
Pohotovostní hmotnost: 185 kg

MOTO GUZZI V7 SPECIAL

MOTO GUZZI V7 SPECIAL

Klasická i elegantní, V7 SPECIAL má něco navíc, něco, čemu se říká čirá osobnost. Věrná svým kořenům i s novým motorem o objemu 850 ccm. SPECIAL má veškerou sílu a krásu, jakou od autentického stroje Moto Guzzi očekáváš. Tato vytrvalá ikona se nebojí přijmout moderní prvky a přichází se vším komfortem, aby poskytovala maximální výkon, bezpečnost a potěšení z jízdy. Klíč je ve jménu. Tento motocykl je pro jezdce, kteří hledají něco zvláštního, a to je to, co najdou, když nastoupí na tuto skutečnou legendu.

Objem motoru: 853 cm3
Výkon: 47,8 kW při 6 800 ot./min.
Točivý moment: 73 Nm při 5 000 ot./min.
Převodovka: 6stupňová
Objem nádrže: 21 l
Spotřeba: 4,9 l/100 km
Pneumatika přední: 18“ 100/90
Pneumatika zadní: 17“ 150/70

Rozměry / hmotnost
Výška sedadla: 780 mm
Pohotovostní hmotnost: 203 kg

MOTO GUZZI V7 STONE

MOTO GUZZI V7 STONE

Mistrovské dílo, které kombinuje minimalistický styl a nezaměnitelný přístup Moto Guzzi, získává ikonický motor do V s injekci výkonu a přináší nebývalý zážitek z jízdy. Jedinečný charakter originálu však zůstává nedotčen. Díky kultivovanému podvozku a ergonomii, výjimečné ovladatelnosti a stabilitě nabízí V7 STONE dostatek pohodlí jak pro jezdce, tak pro toho šťastlivce, který bude spolujezdcem.

Objem motoru: 853 cm3
Výkon: 4 708 kW při 6 800 ot./min.
Točivý moment: 73 Nm při 5 000 ot./min.
Převodovka: 6stupňová
Objem nádrže: 21 l
Spotřeba: 4,9 l/100 km
Pneumatika přední: 18“ 100/90
Pneumatika zadní: 17“ 150/70

Rozměry / hmotnost
Výška sedadla: 780 mm
Pohotovostní hmotnost: 198 kg

MOTO GUZZI V7 STONE CENTENARIO

MOTO GUZZI V7 STONE CENTENARIO

Již 100 let se DNA Moto Guzzi věrně předává z jednoho modelu na druhý. Dvouválec do V je stále srdcem nenapodobitelného a jedinečného stylu značky, s větším výkonem než kdy dříve. Dědictví žije ve V7 STONE CENTENARIO, které je navrženo tak, aby poskytovalo vynikající agilitu, bezpečnost a efektivitu na nezapomenutelném motocyklu, po kterém bude toužit jakýkoli oddaný Moto Guzzi fanoušek nebo opravdový milovník motocyklů. Jak lépe oslavit století ikonického orla, který ztělesňuje design Made in Italy?

Výkon: 47,8 kW při 6 800 ot./min.
Točivý moment: 73 Nm při 5 000 ot./min.
Převodovka: 6stupňová
Objem nádrže: 21 l
Spotřeba: 4,9 l/100 km
Pneumatika přední: 18“ 100/90
Pneumatika zadní: 17“ 150/70

Rozměry / hmotnost
Výška sedadla: 780 mm
Pohotovostní hmotnost: 198 kg

MOTO GUZZI V85 TT

MOTO GUZZI V85 TT

Pocta dobrodružství v nejčistším slova smyslu, nová V85 TT je navržena tak, aby zvládla jakoukoli výzvu. Představuje kombinaci nejnovějších inovací, neuvěřitelné úrovně pohodlí a velkého dědictví značky Moto Guzzi. Je to motocykl, který přináší styl, funkčnost, robustnost a vynikající výkon. A nyní splňuje požadavky Euro 5.

Objem motoru: 853 cm3
Výkon: 59kW při 7 750 ot./min.
Točivý moment: 80 Nm při 5 000 ot./min.
Převodovka: 6stupňová
Objem nádrže: 23 l
Spotřeba: 4,9 l/100 km
Pneumatika přední: 19“ 110/80
Pneumatika zadní: 17“ 150/70

Rozměry / hmotnost
Výška sedadla: 830 mm
Pohotovostní hmotnost: 208 kg

MOTO GUZZI V85 TT CENTENARIO

MOTO GUZZI V85 TT CENTENARIO

CENTENARIO V85 TT je oslavou snu, který sahá 100 let zpět. Ztělesňuje touhu po dobrodružství a svobodě, která v průběhu své historie rozechvěla tisíce srdcí i motorů a budila touhu po závodění na motorkách. Dnes se tento model vrací s barvami a symboly ikonických „Otto cilindri“. Stačí letmý pohled na matně zelený přední blatník a boční kryt, matně šedou palivovou nádrž a hnědé polstrované sedlo a víte, že jste v přítomnosti něčeho jedinečného. Speciální výroční logo na předním blatníku a pozlacená varianta legendárního orla Mandello. To je nepřehlédnutelná příležitost zažít každý den radost z jízdy na motorce století.


Objem motoru: 853 cm3
Výkon: 59 kW při 7 750 ot./min.
Točivý moment: 80 Nm při 5 000 ot./min.
Převodovka: 6stupňová
Objem nádrže: 23 l
Spotřeba: 4,9 l/100 km
Pneumatika přední: 19“ 110/80
Pneumatika zadní: 17“ 150/70

Rozměry / hmotnost
Výška sedadla: 830 mm
Pohotovostní hmotnost: 208 kg

MOTO GUZZI V85 TT EVOCATIVE GRAPHICS

MOTO GUZZI V85 TT EVOCATIVE GRAPHICS

Model V85 TT je dodáván ve dvou speciálních barevných schématech. Ta jsou spojena s nápadně červenou barvou na rámu. Volba Giallo Mojave je výrazná a nepřehlédnutelná, díky hořčicově žluté barvě. Zatímco kombinace Rosso Ulury, červená a duhově bílá, zdůrazňují samotný tvar. Ať už si vybereš jakoukoli barvu, V85 TT představuje neohrožené tvary, na silnici i mimo ni.

Objem motoru: 853 cm3
Výkon: 59kW při 7 750 ot./min.
Točivý moment: 80 Nm při 5 000 ot./min.
Převodovka: 6stupňová
Objem nádrže: 4,9 l/100 km
Spotřeba: 23 l
Pneumatika přední: 19“ 110/80
Pneumatika zadní: 17“ 150/70

Rozměry / hmotnost
Výška sedadla: 830 mm
Pohotovostní hmotnost: 208 kg

MOTO GUZZI V85 TT TRAVEL

MOTO GUZZI V85 TT TRAVEL

Bez ohledu na to, o čem sníš nebo po kterém dobrodružství toužíš, je V85 TT TRAVEL připravena být tvým důvěryhodným společníkem. Klíčem je název, za kterým se skrývá pravá cestovatelská výbava. Prostě miluje cestování, a proto je vybavena vyšším čelním plexisklem Touring, přídavnými LED mlhovými světly a velkorysými bočními kufry. Vysoce výkonné pneumatiky Michelin Anakee Adventure sedí božsky a celá řada elektronických a multimediálních funkcí dělá každou cestu nejen mimořádně pohodlnou, ale také nezapomenutelnou.

Objem motoru: 853 cm3
Výkon: 59kW při 7.750 ot./min.
Točivý moment: 80 Nm při 5 000 ot./min.
Převodovka: 6stupňová
Objem nádrže: 4,9 l/100 km
Spotřeba: 23 l
Pneumatika přední: 19“ 110/80
Pneumatika zadní: 17“ 150/70

Rozměry / hmotnost
Výška sedadla: 830 mm
Pohotovostní hmotnost: 208 kg

MOTO GUZZI V9 BOBBER

MOTO GUZZI V9 BOBBER

Impozantní osobnost modelu V9, inovativní, agresivní a naprosto neodolatelná. Projevuje zásadní styl Moto Guzzi s vrozenou čistotou designu vyjádřenou převodovkou, ocelovým rámem a velkolepými pneumatikami „podívej se na mě “. Mistrovské dílo designu. Je nemožné přehlédnout pečlivou pozornost věnovanou jak detailům, tak celku. Rám, který poskytuje zvýšenou ovladatelnost a stabilitu, je vyroben z vysoce kvalitní oceli a hliníku. Tento motocykl je pro každého jezdce, který dokáže ocenit každou zatáčku.

Objem motoru: 853 cm3
Výkon: 47,8 kW při 6 800 ot./min.
Točivý moment: 73 Nm při 5 000 ot./min.
Převodovka: 6stupňová
Objem nádrže: 15 l
Spotřeba: 4,9 l/100 km
Pneumatika přední: 16“ 130/90
Pneumatika zadní: 16“ 150/80

Rozměry / hmotnost
Výška sedadla: 785 mm
Pohotovostní hmotnost: 194 kg

MOTO GUZZI V9 BOBBER CENTENARIO

MOTO GUZZI V9 BOBBER CENTENARIO

Toto unikátní sté výročí vyžaduje i speciální oslavu a V9 BOBBER CENTENARIO přichází na večírek s pořádnou chutí i odhodláním. Stejně jako V7 STONE a V85 TT je vybavena ultramoderním příčným dvouválcem do V a barevností, která evokuje legendární „Otto cilindri“. Tento motocykl přináší větší výkon a efektivitu než kdykoli předtím. Tento stroj je pro náročné jezdce, kteří hledají jedinečný styl. Jezdce, kteří chtějí cestovat bez zábran, a co je nejdůležitější, jezdce, kteří jsou připraveni využít příležitosti a být součástí historie při oslavě 100 mimořádných let.

Objem motoru: 853 cm3
Výkon: 47,8 kW při 6 800 ot./min.
Točivý moment: 73 Nm při 5 000 ot./min.
Převodovka: 6stupňová
Objem nádrže: 15 l
Spotřeba: 4,9 l/100 km
Pneumatika přední: 16“ 130/90
Pneumatika zadní: 16“ 150/80

Rozměry / hmotnost
Výška sedadla: 785 mm
Pohotovostní hmotnost: 194 kg

MOTO GUZZI V9 ROAMER

MOTO GUZZI V9 ROAMER

Předurčen k tomu, aby si získal své zasloužené místo v historii. Posouvá klasický V9 ROAMER na zcela jinou úroveň, a to s prvotřídními detaily, které vyzdvihují nový dvouválec o objemu 850 ccm. Všestranný, pohodlný a elegantní. Upoutá pozornost jak kolemjdoucích, tak uchvátí srdce jezdců. Jeho ikonický styl přichází s řadou inovací, jako je dvoukanálový systém ABS a kontrola trakce Moto Guzzi, které zajistí skvělý zážitek z jízdy i pro méně zkušené jezdce. Čistý a jednoduchý motocykl s tradicí. V9 ROAMER bude s tvými emocemi pracovat přesčas.

Objem motoru: 853 cm3
Výkon: 47,8 kW při 6 800 ot./min.
Točivý moment: 73 Nm při 5 000 ot./min.
Převodovka: 6stupňová
Objem nádrže: 15 l
Spotřeba: 4,9 l/100 km
Pneumatika přední: 19“ 100/90
Pneumatika zadní: 16“ 150/80

Rozměry / hmotnost
Výška sedadla: 815 mm
Pohotovostní hmotnost: 194 kg

PIAGGIO BEVERLY 300

PIAGGIO BEVERLY 300

Nové Piaggio Beverly představuje nový výkonný motor Euro 5 z rodiny High Performance Engine (hpe) – o objemu 300 cm3. Motor 300 hpe má o 23 % vyšší výkon v porovnání s předchozí verzí stejně velkého motoru a dosahuje 19 kW (25,8 k) při 8000 otáčkách, přičemž maximální točivý moment se zvýšil o 15 % na nynějších 26 Nm při 6250 otáčkách.

Typ motoru: čyřdobý jednoválec Piaggio
Objem motoru: 278 cm3
Výkon: 15,5 kW při 7 250 ot./min.
Točivý moment: 22,5 Nm při 5750 ot./min.
Převodovka: samočinná převodovka s plynulou změnou převodu CVT (variátorem) a regulací točivého momentu
Objem nádrže: 12,5 l
Spotřeba: 3,3 l/100 km
Brzdy přední: kotoučová brzda s průměrem 300 mm a dvoupístkovým plovoucím třmenem
Brzdy zadní: kotoučová brzda s průměrem 240 mm a dvoupístkovým plovoucím třmenem

Rozměry / hmotnost
Délka: 2 190 mm
Šířka: 780 mm
Výška sedadla: 790 mm
Rozvor kol: 1 535 mm
Pohotovostní hmotnost: 183 kg

PIAGGIO BEVERLY S 300

PIAGGIO BEVERLY S 300

Piaggio Beverly S se odlišuje především sportovním matným povrchem grafitově šedé barvy. Vyrábí se ve třech barevných provedeních: matných Argento Cometa a Nero Tempesta, a futuristicky lesklém Arancio Sunset. Verze S je vybavena novým černým sedlem ze dvou materiálů a tmavě šedými ráfky kol.

Typ motoru: čtyřdobý jednoválec Piaggio
Objem motoru: 278 cm3
Výkon: 15,5 kW při 7 250 ot./min.
Točivý moment: 22,5 Nm při 5750 ot./min.
Převodovka: samočinná převodovka s plynulou změnou převodu CVT (variátorem) a regulací točivého momentu
Objem nádrže: 12,5 l
Spotřeba: 3,3 l/100 km
Brzdy přední: kotoučová brzda s průměrem 300 mm a dvoupístkovým plovoucím třmenem
Brzdy zadní: kotoučová brzda s průměrem 240 mm a dvoupístkovým plovoucím třmenem

Rozměry / hmotnost
Délka: 2 190 mm
Šířka: 780 mm
Výška sedadla: 790 mm
Rozvor kol: 1 535 mm
Pohotovostní hmotnost: 183 kg

PIAGGIO LIBERTY 125

PIAGGIO LIBERTY 125

Ideální řešení pro zákazníky, kteří hledají kombinaci stylu, lehkosti, snadného řízení a bezpečnosti. Liberty vyniká nejvyšší úrovní ovladatelnosti, agility a spolehlivosti v kombinaci s robustní technikou.

Typ motoru: čtyřdobý jednoválec i-get
Objem motoru: 124 cm3
Výkon: 8 kW při 7 500 ot./min.
Točivý moment: 10,7 Nm při 6000 ot./min.
Objem nádrže: 6 l
Spotřeba: 2,5 l/100 km
Brzdy přední: kotoučová brzda s průměrem 240 mm – ABS
Brzdy zadní: bubnová brzda s průměrem 140 mm

Rozměry / hmotnost
Délka: 1 945 mm
Šířka: 690 mm
Výška sedadla: 790 mm
Rozvor kol: 1 340 mm

PIAGGIO LIBERTY S 125

PIAGGIO LIBERTY S 125

Nejžádanější verze v modelové řadě Liberty. Tento skútr se vyznačuje odvážnými barvami a důkladně promyšlenou ergonomií. Vyspělá technika a estetika se snoubí v parkovacích LED světlech i ve vyspělém motoru i-get.

Typ motoru: čtyřdobý jednoválec i-get
Objem motoru: 124 cm3
Výkon: 8 kW při 7 500 ot./min.
Točivý moment: 10,7 Nm při 6 000 ot./min.
Objem nádrže: 6 l
Spotřeba: 2,5 l/100 km
Brzdy přední: kotoučová brzda s průměrem 240 mm – ABS
Brzdy zadní: bubnová brzda s průměrem 140 mm
Pneumatika přední: bezdušová 90/80-16“, 51 J
Pneumatika zadní: bezdušová 100/80-14“, 54 J

Rozměry / hmotnost
Délka: 1 945 mm
Šířka: 690 mm
Výška sedadla: 790 mm
Rozvor kol: 1 340 mm

PIAGGIO MEDLEY 125 I-GET

PIAGGIO MEDLEY 125 I-GET

Piaggio Medley nabízí ve své kategorii unikátní jízdní vlastnosti díky velkým předním kolům, která pomohou nejen s nerovnostmi českých silnic, ale i s projetím každé zatáčky. Když k tomu přidáme velký prostor pod sedlem, získáváte velmi praktického partnera pro každodenní život. Skútr lze řídit s ŘP skupiny B (běžný ŘP na auto).

Typ motoru: čtyřtaktní jednoválec i-get se Start&Stop systémem
Objem motoru: 125 cm3
Výkon: 11 kW při 9 000 ot./min.
Točivý moment: 12 Nm při 6 500 ot./min.
Převodovka: automatická (CVT)
Objem nádrže: 7 l
Brzdy přední: kotoučová brzda o průměru 260 mm s dvoupístovým třmenem průměru 25,4 mm
Brzdy zadní: kotoučová brzda o průměru 240 mm s dvoupístovým třmenem průměru 22 mm
Pneumatika přední: bezdušová 100/80-16“
Pneumatika zadní: bezdušová 120/70-14“

Rozměry / hmotnost
Výška sedadla: 799 mm
Rozvor kol: 1 390 mm

PIAGGIO MEDLEY S 125 I-GET

PIAGGIO MEDLEY S 125 I-GET

Nejen hbitá a rychlý, ale i technologicky zdatný. Na dosah ruky má jezdec celou řadu funkcí. Nový LED světlomet, přístrojový LCD panel poskytující dokonalou kombinaci funkčnosti i stylu. Piaggio i-get má 4 taktní 4 ventilový motor, který je chlazený kapalinou s funkcí Start-Stop.

Typ motoru: čtyřtaktní jednoválec i-get se Start&Stop systémem
Objem motoru: 125 cm3
Výkon: 11 kW při 9 000 ot./min.
Točivý moment: 12 Nm při 6 500 ot./min.
Převodovka: automatická (CVT)
Objem nádrže: 7 l
Brzdy přední: kotoučová brzda o průměru 260 mm s dvoupístovým třmenem průměru 25,4 mm
Brzdy zadní: kotoučová brzda o průměru 240 mm s dvoupístovým třmenem průměru 22 mm
Pneumatika přední: bezdušová 100/80-16“
Pneumatika zadní: bezdušová 120/70-14“

Rozměry / hmotnost
Výška sedadla: 799 mm
Rozvor kol: 1 390 mm

PIAGGIO MP3 300 HPE

PIAGGIO MP3 300 HPE

Jeho mimořádně hladké převody na všech úrovních poskytují vynikající výkon, zatímco ticho produkované zmodernizovanou převodovkou je zázrakem strojírenství. Čtyřtaktní, čtyřventilový, kapalinou chlazený motor o objemu 300 ccm HPE (High Performance Engine) s elektrickým vstřikováním poskytuje maximální výkon a lepší kontrolu nad spotřebou paliva. Každý jednotlivý detail jeho tlukoucího srdce byl přepracován s cílem vytvořit hladkou, pohodlnou a tichou jízdu. Nabízí také zvýšení maximálního výkonu.

Typ motoru: čtyřdobý jednoválec Piaggio HPE
Objem motoru: 278 cm3
Výkon: 19,3 kW při 7 750 ot./min.
Točivý moment: 26 Nm při 6 250 ot./min.
Převodovka: samočinná s plynulou změnou převodu CVT (variátorem) a regulací točivého momentu
Objem nádrže: 11 l
Brzdy přední: dvě kotoučové brzdy s průměrem 258 mm
Brzdy zadní: kotoučová brzda s průměrem 240 mm
Pneumatika přední: bezdušové pneumatiky 110/70 R13
Pneumatika zadní: bezdušové pneumatiky 150/70 R14

Rozměry / hmotnost
Délka: 2 000 mm
Šířka: 800 mm
Výška sedadla: 780 mm
Rozvor kol: 1 450 mm

PIAGGIO MP3 300 HPE SPORT

PIAGGIO MP3 300 HPE SPORT

Moderní a sportovní design ladí s odvážnou přední částí a vytváří elegantní a jemné linie. Přední část motocyklu s jedinečnou kombinací dvojitých kol získává hbitější vzhled díky sportovním blatníkům a barevné karoserií. LED světla a LCD displej jsou dokladem rostoucí role technologií a sportovního ducha. Sečteno a podtrženo: jedná se o dynamický a agilní motocykl, který přináší mimořádný zážitek z jízdy žádného kompromisu.

Typ motoru: čtyřdobý jednoválec Piaggio HPE
Objem motoru: 278 cm3
Výkon: 19,3 kW při 7 750 ot./min.
Točivý moment: 26 Nm při 6 500 ot./min.
Převodovka: samočinná převodovka s plynulou změnou převodu CVT (variátorem) a regulací točivého momentu
Objem nádrže: 11 l
Brzdy přední: dvě kotoučové brzdy s průměrem 258 mm
Brzdy zadní: kotoučová brzda s průměrem 240 mm
Pneumatika přední: bezdušové pneumatiky 110/70 R13
Pneumatika zadní: bezdušová pneumatika 150/70 R14

Rozměry / hmotnost
Délka: 2 000 mm
Šířka: 800 mm
Výška sedadla: 780 mm
Rozvor kol: 1 450 mm

PIAGGIO MP3 500 HPE SPORT ADVANCED

PIAGGIO MP3 500 HPE SPORT ADVANCED

Jeho sportovní charakter zvýrazňují nové přední světlomety s LED denními světly a výrazným krytem převodovky. Vysoce výkonný motor, vyspělé technické vybavení a působivé rozměry přispívají ke sportovnímu motocyklu, který ve své váhové kategorii jednoduše vyčnívá a s jeho hmotností je ideální pro cestování po městě. A to jsme se nezmínili ještě ani o jeho zpátečce, první ve světě tříkolových skútrů. Celkově vzato se jedná o motorku, která přitahuje pozornost, tak na ni buďte připraveni!

Typ motoru: MASTER hpe jednoválec, 4 ventily
Objem motoru: 493 cm3
Výkon: 32,5 kW při 7,750 ot./min.
Točivý moment: 47,5 Nm při 5,500 ot./min.
Převodovka: CTV variátor s plynule měnitelným převodem a řízením kroutícího momentu
Objem nádrže: 13,2 l
Brzdy přední: dva brzdové kotouče o průměru 258 mm
Brzdy zadní: jeden brzdový kotouč o průměru 240 mm

Rozměry / hmotnost
Délka: 2 200 mm
Šířka: 800 mm
Výška sedadla: 790 mm
Rozvor kol: 1 540 mm

PIAGGIO MP3 BUSINESS 500 HPE ABS ASR

PIAGGIO MP3 BUSINESS 500 HPE ABS ASR

Sportovní výkony a hospodárnost patří mezi výjimečné vlastnosti nového jednoválcového motoru 500 hpe. V porovnání s předchozí verzí se může pochlubit zvýšením výkonu o 14 % na 44,2 k a ve světe tříkolových vozidel významným snížením spotřeby paliva.

Typ motoru: čtyřdobý jednoválec
Objem motoru: 493 cm3
Výkon: 32,5 kW při 7,750 ot./min.
Točivý moment: 47,5 Nm při 5,500 ot./min.
Převodovka: samočinná s plynulou změnou převodu CVT (variátorem) a regulací točivého momentu.
Objem nádrže: 12 l
Spotřeba: 25 km/l
Brzdy přední: dva kotouče o průměru 258 mm
Brzdy zadní: kotouč o průměru 240 mm

Rozměry / hmotnost
Délka: 2 200 mm
Šířka: 800 mm
Rozvor kol: 1 540 mm
Pohotovostní hmotnost: 275 kg

VESPA 75TH

VESPA 75TH

U příležitosti 75. výročí přichází její speciální verze. Vespa 75th je limitovaná edice, která bude k dispozici pouze v průběhu roku 2021 a pouze u modelů Primavera 125 ccm a GTS 125 a 300 ccm. Na takový klenot narazíte jednou za život. Je předurčena k tomu, aby se vám zvýšil tep a srdce se zachvělo.

VESPA ELETTRICA

VESPA ELETTRICA

Stylová a chytrá, nulové emise. To je Vespa Elettrica. Už jen samotné usednutí za řídítka je vzrušujicí, jízda je snadná a příjemná. Až 100 km autonomie díky lithium-iontovému akumulátoru s dobíjecím systémem během fáze zpomalení. Bijícím srdcem Vespa Elettrica je tichá, technologicky vyspělá pohonná jednotka. 52 km/h verze Vespa Elettrica je vybavena kombinovaným brzdným systémem (CBS).

Typ motoru: elektrický s rekuperací
Točivý moment: 200 Nm
Maximální rychlost: 45 km/h
Brzdy přední: 200mm disk
Brzdy zadní: 140mm buben
Pneumatika přední: 110/70 - 12"
Pneumatika zadní: 120/70 - 11"

Rozměry / hmotnost
Délka: 1 870 mm
Výška: 1 150 mm
Šířka: 735 mm
Výška sedadla: 790 mm
Pohotovostní hmotnost: 130 kg

VESPA GTS E5 125

VESPA GTS E5 125

Nová GTS přichází s největší novinkou Vespa – jednoválcovým čtyřtaktním 125 ccm motorem HPE (High Performance Engine) se čtyřmi ventily, elektronickým vstřikováním a kapalinovým chlazením. Vyšší výkon a snížená spotřeba paliva přinášejí vzrušující jízdu, ať už v každodenních jízdách městem nebo v dobrodružné v jízdě krajinou. Perfektní spojení jednoduché manipulace a stability získané 12palcovými koly dělá GTS bezpečnou variantu za všech podmínek. To je díky krátké brzdné dráze získané dvoudiskovým brzdným systémem, ASR kontrolou trakce a ABS.

Typ motoru: jednoválec, 4Ti-Get s automatickým systémem Start/Stop
Objem motoru: 124,7 cm3
Výkon: 9 kW
Maximální rychlost: 101 km/h
Převodovka: automatická převodovka s variátorem
Objem nádrže: 7 l
Spotřeba: 2,5 l/100 km
Brzdy přední: 220mm kotouč s ABS
Brzdy zadní: 220mm kotouč s ABS
Pneumatika přední: 120/70 - 12“
Pneumatika zadní: 130/70 - 12“

Rozměry / hmotnost
Délka: 1 950 mm
Šířka: 755 mm
Výška sedadla: 790 mm
Rozvor kol: 1 375 mm
Pohotovostní hmotnost: 154 kg

VESPA GTS SUPER E5 125

VESPA GTS SUPER E5 125

Nová Vespa GTS Super je poháněna nejnovějším vývojem: jednoválcový čtyřtaktní motor s objemem 125 ccm a 4 ventily, kapalinovým chlazením a elektronickým vstřikováním.

Objem motoru: 125 cm3
Objem nádrže: 7 l
Spotřeba: 3,2 l/100 km

Rozměry / hmotnost
Délka: 1 950 mm
Šířka: 755 mm
Výška sedadla: 790 mm
Rozvor kol: 1 380 mm

VESPA GTS SUPER RACING SIXTIES E5 125

VESPA GTS SUPER RACING SIXTIES E5 125

Pod unikátním designem modelu, který se inspiroval takzvanými “Gentleman riders” ze šedesátých let, je řada pokročilých pokročilých technologií Vespy. Gentleman Riders byli známí nejen výkonnými stroji, ale také elegancí a estetickým zpracováním svých strojů. Pokud tedy máte rádi rychlost a jste rádi středem pozornosti, je pro vás Vespa jasná volba.

Objem motoru: 125 cm3
Objem nádrže: 7 l
Spotřeba: 41,6 km/l

Rozměry / hmotnost
Délka: 1 950 mm
Šířka: 755 mm
Výška sedadla: 790 mm
Rozvor kol: 1 380 mm

VESPA GTS SUPERSPORT E5 125

VESPA GTS SUPERSPORT E5 125

Nová Vespa GTS Super je poháněna jednoválcovým čtyřtaktním motorem s objemem 125 cm3 a se 4 ventily, kapalinovým chlazením a elektronickým vstřikováním. Motor 125 i-get modelu vyniká výjimečně tichým chodem a ještě nižší hmotností i spotřebou paliva. Výkon 9 kW při 8250 min-1 je efektivně přenášen na vozovku, aby byla nepřetržitě zajištěna bezpečná a spolehlivá jízda.

Výkon: 9 kW při 8 250 ot./min.
Objem nádrže: 7 l
Spotřeba: 41,6 km/l

Rozměry / hmotnost
Délka: 1 950 mm
Šířka: 755 mm
Výška sedadla: 790 mm
Rozvor kol: 1 380 mm

  • Produktkategorie:
VESPA GTS SUPERTECH E5 125

VESPA GTS SUPERTECH E5 125

Nová Vespa GTS Super je poháněna nejnovějším vývojem: jednoválcový čtyřtaktní motor s objemem 125 cm3 a 4 ventily, kapalinovým chlazením a elektronickým vstřikováním.

Objem motoru: 125 cm3
Výkon: 17,5 kW při 8 250 ot./min.
Spotřeba: 41,6 km/l

VESPA GTS TOURING E5 125

VESPA GTS TOURING E5 125

Nová GTS přichází s největší novinkou Vespa – jednoválcovým čtyřtaktním 125 ccm motorem HPE (High Performance Engine) se čtyřmi ventily, elektronickým vstřikováním a kapalinovým chlazením. Vyšší výkon a snížená spotřeba paliva přinášejí vzrušující jízdu, ať už v každodenních jízdách městem nebo v dobrodružné v jízdě krajinou. Perfektní spojení jednoduché manipulace a stability získané 12palcovými koly dělá GTS bezpečnou variantu za všech podmínek. To je díky krátké brzdné dráze získané dvoudiskovým brzdným systémem, ASR kontrolou ktrakce a ABS.

Typ motoru: High Performance Engine se čtyřmi ventily
Objem motoru: 125 cm3
Spotřeba: 41,6 km/l

Rozměry / hmotnost
Délka: 1 950 mm
Šířka: 755 mm
Výška sedadla: 790 mm
Rozvor kol: 1 375 mm

VESPA PRIMAVERA E5 50

VESPA PRIMAVERA E5 50

Odstartujte svůj zážitek z jednostopých vozidel stylově a udělejte z Primavery svoji první Vespu. Vzduchem chlazené čtyřtaktní motor s elektronickým vstřikováním o objemu 50 cm3 byl navržen tak, aby maximalizoval kvalitu a spolehlivost. Umožňuje mimořádné snížení spotřeby paliva a emisí. Perfektní motor pro vaši první Vespu. Vyberte si barvu, která se vám nejvíce líbí, a vyrazte! S Vespa Primavera jste se rozhodli správně.

Typ motoru: jednoválec, 4T 3V
Objem motoru: 49 cm3
Výkon: 2,4 kW
Maximální rychlost: 45 km/h
Převodovka: automatická převodovka s variátorem
Objem nádrže: 7,5 l
Spotřeba: 2,5 l/100 km
Brzdy přední: 200mm kotouč
Brzdy zadní: 110mm buben
Pneumatika přední: 110/70 - 12“
Pneumatika zadní: 120/70 - 12“

Rozměry / hmotnost
Délka: 1 870 mm
Šířka: 735 mm
Výška sedadla: 790 mm
Rozvor kol: 1 330 mm
Pohotovostní hmotnost: 115 kg

VESPA PRIMAVERA RED E5 125

VESPA PRIMAVERA RED E5 125

Název, který mluví za vše. Primavera 125 (RED) je poctou nejen neuvěřitelné práci, kterou odvádí nezisková organizace (RED), ale také revolučnímu duchu, který byl vždy srdcem společnosti Vespa. Každý detail v ohromující červené barvě, odvážná, velkorysá a jedinečná na první pohled. Vespa a organizace (RED) se spojily a vytvořily unikátní model Primavera 125 (RED). Příspěvek z každého prodaného modelu umožní organizaci (RED) poskytovat více než 500 dní léky proti HIV, což pomáhá zabránit matkám žijícím s virem jeho předání nenarozeným dětem. Byla to sedmdesátá léta, kdy Vespa Primavera vtrhla na scénu jako závan čerstvého vzduchu. Svět se měnil a tato dvě kola s motorem byla přivítána s otevřenou náručí.

Objem motoru: 125 cm3
Objem nádrže: 8 l
Spotřeba: 34,4 km/l

Rozměry / hmotnost
Délka: 1 870 mm
Šířka: 735 mm
Výška sedadla: 790 mm
Rozvor kol: 1 340 mm

VESPA PRIMAVERA S E5 125

VESPA PRIMAVERA S E5 125

Nová 12“ kola s pětipaprskovým designem, největší v historii Vespy Primavery, poskytují stabilitu a naprostou bezpečnost na jakémkoli povrchu. Čtyřdobý jednoválec umožňuje plynulou a tichou jízdu a podává vrcholné výkony, přestože zároveň snižuje spotřebu paliva.
Verze se zdvihovým objemem 125 cm3 je standardně vybavena předním světlometem LED, zadní svítilnou LED, funkcí lokalizace zaparkovaného motocyklu (Bike Finder) a dálkově ovládaným otvíráním sedla.

Typ motoru: jednoválec, 4T iGet
Objem motoru: 124,5 cm3
Výkon: 7,9 kW
Maximální rychlost: 91 km/h
Převodovka: automatická převodovka s variátorem
Objem nádrže: 8 l
Spotřeba: 2,3 l/100 km
Brzdy přední: 200mm kotouč s ABS
Brzdy zadní: 140mm buben
Pneumatika přední: 110/70 - 12“
Pneumatika zadní: 120/70 - 12“

Rozměry / hmotnost
Výška sedadla: 790 mm
Pohotovostní hmotnost: 130 kg

VESPA PRIMAVERA SEAN WOTHERSPOON E5 125

VESPA PRIMAVERA SEAN WOTHERSPOON E5 125

Cesty ožijí v záři barev a nebývalé kombinaci materiálů. Bílé ráfky nesoucí logo Vespa nesou karoserii, na které se střádá hned několik barev. Zadní část je z pravé strany zdobena bílými nápisy Primavera, zatímco na straně levé tento skútr zdobí nápis Vespa. Manšestrové sedlo doplňuje logo umělce Seana Wotherspoona. Celkový design doplňují chromové doplňky, jako je zadní madlo, či přední nosič na zavazadla

Objem motoru: 125 cm3
Objem nádrže: 8 l
Spotřeba: 2,5 l/100 km

Rozměry / hmotnost
Délka: 1 870 mm
Šířka: 735 mm
Výška sedadla: 790 mm
Rozvor kol: 1 330 mm

VESPA PRIMAVERA TOURING 125

VESPA PRIMAVERA TOURING 125

Nová 12“ kola s pětipaprskovým designem, největší v historii značky Vespa, poskytují stabilitu a naprostou bezpečnost na jakémkoli povrchu. Čtyřdobý jednoválec umožňuje plynulou a tichou jízdu a podává vrcholné výkony, přestože zároveň snižuje spotřebu paliva.
Verze se zdvihovým objemem 125 cm3 je standardně vybavena předním světlometem LED, zadní svítilnou LED, funkcí lokalizace zaparkovaného motocyklu (Bike Finder) a dálkově ovládaným otvíráním sedla.

Objem motoru: 125 cm3
Maximální rychlost: 91 km/h
Objem nádrže: 8 l
Spotřeba: 2,3 l/100 km

Rozměry / hmotnost
Délka: 1 870 mm
Šířka: 735 mm
Výška sedadla: 790 mm
Rozvor kol: 1 340 mm

VESPA SEI GIORNI E5 300 HPE

VESPA SEI GIORNI E5 300 HPE

V návaznosti na úspěch původní série představuje Vespa model Sei Giorni II Edition, číslovanou, neomezenou edici s novým motorem 300 cm3 HPE (High Performance Engine). Nové technologie přinášejí 12% zvýšení výkonu ve srovnání s předchozím agregátem a snižení emisí a spotřeby paliva. Vespa Sei Giorni II Edition je díky svému ocelovému designu okamžitě rozpoznatelná. Zároveň je všestranným společníkem, ať už pro jízdu po městě, nebo na dlouhé cesty.

Typ motoru: High Performance Engine
Objem motoru: 300 cm3
Objem nádrže: 8,5 l
Spotřeba: 31,2 km/l

Rozměry / hmotnost
Délka: 1 950 mm
Šířka: 770 mm
Výška sedadla: 790 mm
Rozvor kol: 1 375 mm

VESPA SPRINT E5 50

VESPA SPRINT E5 50

Jízda po městě na skútru Vespa Sprint je bezpečná a dynamická. Každý detail, od výfukového potrubí až po vnitřní strukturu skříně převodovky, byl optimalizován pro plynulou, tichou a komfortní jízdu. Řídicí jednotka nyní získává data také od senzoru tlaku, aby mohla zajišťovat optimální spalování za všech podmínek.

Typ motoru: 4T3V
Objem motoru: 50 cm3
Objem nádrže: 7,5 l
Spotřeba: 2,5 l/100 km

Rozměry / hmotnost
Délka: 1 870 mm
Šířka: 735 mm
Výška sedadla: 790 mm
Rozvor kol: 1 330 mm

VESPA SPRINT RACING SIXTIES E5 125

VESPA SPRINT RACING SIXTIES E5 125

Tento model, který kombinuje sportovního ducha se stylem a elegancí klasických motocyklů ze šedesátých let, je poctou kultovním Gentleman riders, kteří si plnili své sny o svobodě a nezávislosti. Poctu těmto jezdcům vzdává Vespa v barevném provedení Racing Sixties. Každý detail byl navržen tak, aby Vespě dodal nádech jedinečnosti. Model Sprint Racing Sixties přináší nejen skvělý zážitek z jízdy, ale také možnost vystoupit z davu.

Objem motoru: 125 cm3
Objem nádrže: 8 l
Spotřeba: 2,5 l/100 km

Rozměry / hmotnost
Délka: 1 870 mm
Šířka: 735 mm
Výška sedadla: 790 mm
Rozvor kol: 1 330 mm

VESPA SPRINT SPORT E5 50

VESPA SPRINT SPORT E5 50

Vespa Sprint s malou kapotáží je vybavena velkými 12“ koly z lehké slitiny, díky nimž nabízí ohromující zážitky z jízdy. Čtyřdobý tříventilový jednoválec se vyznačuje harmonickým poměrem mezi výkonem a spotřebou paliva. Osobitý a agresivní přední světlomet disponuje technikou LED. Sériová výbava zahrnuje rovněž funkci lokalizace zaparkovaného motocyklu (Bike Finder) a dálkové otvírání sedla.

Typ motoru: 4T3V
Objem motoru: 50 cm3
Objem nádrže: 7,5 l
Spotřeba: 2,5 l/100 km

Rozměry / hmotnost
Délka: 1 870 mm
Šířka: 735 mm
Výška sedadla: 790 mm
Rozvor kol: 1 330 mm

Produktkategorien des Ausstellers