Taiwan External Trade Development Council
Adresa:
5-7Fl., 333 Keelung Rd., Sec. 1
11012 Taipei
Tchaj-wan
11012 Taipei
Tchaj-wan
IČO:
Telefon:
+886-227255200
E-mail:
WWW:
Umístění:
PAV V / 089
Veletrh:
MSV 2023
Spoluvystavovatelé:
Profil
TAITRA, největší tchajwanská nezisková organizace na podporu obchodu, byla založena v roce 1970. TAITRA je financována vládou a průmyslovými organizacemi a pomáhá podnikům expandovat po celém světě. TAITRA má hlavní sídlo v Taipei, zaměstnává 1300 odborníků a provozuje 5 místních poboček v Taoyuan, Hsinchu, Taichung, Tainan and Kaohsiung a dále 63 poboček po celém světě. Společně se Světovým obchodním centrem v Taipei (TWTC) a Obchodním centrem Tchaj-wanu (TTC) vytvořila TAITRA globální síť na podporu světového obchodu.
Hlavní poslání:
• Pomáhat tchajwanským podnikům a firmám při získávání mezinárodního trhu.
• Úzce spolupracovat s tchajwanskou vládou při realizaci obchodní politiky.
• Poskytovat obchodní konzultační služby a zprostředkovávat kontakt mezinárodních firem s tchajwanskými partnery.
• Zajišťovat roli "chytrého integrátora" - doplňovat vládní politiku, zajišťovat potřeby průmyslu a rozvíjet nové obchodní příležitosti po celém světě.
Základní služby:
• Globální marketing
• Projekt rozšiřování tchajwanského průmyslu
• Podpora sektoru služeb
• Průzkum trhu a publikace
• Digitální marketing a marketing E-commerce
• Získávání obchodních znalostí pomocí analýzy obchodních údajů
• Institut mezinárodního obchodu
• Mezinárodní veletrhy
• Výstavy a konference
• Vnější vztahy
Hlavní poslání:
• Pomáhat tchajwanským podnikům a firmám při získávání mezinárodního trhu.
• Úzce spolupracovat s tchajwanskou vládou při realizaci obchodní politiky.
• Poskytovat obchodní konzultační služby a zprostředkovávat kontakt mezinárodních firem s tchajwanskými partnery.
• Zajišťovat roli "chytrého integrátora" - doplňovat vládní politiku, zajišťovat potřeby průmyslu a rozvíjet nové obchodní příležitosti po celém světě.
Základní služby:
• Globální marketing
• Projekt rozšiřování tchajwanského průmyslu
• Podpora sektoru služeb
• Průzkum trhu a publikace
• Digitální marketing a marketing E-commerce
• Získávání obchodních znalostí pomocí analýzy obchodních údajů
• Institut mezinárodního obchodu
• Mezinárodní veletrhy
• Výstavy a konference
• Vnější vztahy