Základní údaje

YAMAHA MOTOR EUROPE N.V., odštěpný závod Česká republika

Address:
Petrská 1168/29
110 00, Praha 1
Czech Republic
ID.NO.: 28940580
Phone: +420-608328896
Location:PAV P / 050

Umístění v areálu výstavište

Click on a highlighted pavilion to display the stand-location.
Konkrétní stánek v pavilonu

Exhibitor's products

YAMAHA FJR1300AE

YAMAHA FJR1300AE

Pokročilý systém odpružení vám umožní přizpůsobit výkon tak, aby vyhovoval požadavkům povrchu vozovky i zatížení. K dispozici jsou čtyři hlavní nastavení a tři nastavení tlumení, takže máte jistotu, že vám model FJR1300AE za všech okolností nabídne ty nejlepší možné jízdní vlastnosti. Model FJR1300AE, vybavený elektronicky nastavitelným systémem odpružení a obrácenou vidlicí, je zárukou prvotřídní jízdy. Jeho šestistupňová převodovka zajišťuje rychlou akceleraci a pohodlné cestování vysokou rychlostí. Antihoppingová spojka (A&S) zaručuje plynulejší podřazování.

Typ motoru: paralelní čtyřválec s náklonem dopředu, čtyřtaktní, kapalinou chlazený, DOHC
Objem motoru: 1298 cm3
Výkon: 107,5 kW / 146,2 PS při 8000 rpm
Točivý moment: 138 Nm při 7000 rpm
Převodovka: stálý záběr, 6rychlostní
Objem nádrže: 25 l
Spotřeba: 6,2 l/100 km
Brzdy přední: hydraulická s dvojitým kotoučem, O 320 mm
Brzdy zadní: hydraulická jednokotoučová, O 282 mm
Pneumatiky přední: 120/70 ZR17M/C (58W)
Pneumatiky zadní: 180/55 ZR17M/C (73W)

Rozměry/hmotnost
Délka: 2230 mm
Výška: 1325 / 1455 mm
Šířka: 750 mm
Výška sedadla: 805 / 825 mm
Rozvor kol: 1,545 mm
Pohotovostní hmotnost: 292 kg

Další specifická výbava:
Plně nastavitelná přední část, kapotáž, sedadlo a řidítka, integrovaná světla LED v zadní části, Yamaha D-MODE pro měkčí nebo tvrdší výkon, přední světlomety LED s adaptivními světly pro přisvěcování do zatáček, hliníkový rám sportovního typu pro pohotové ovládání, elektronicky nastavitelné odpružení a obrácená vidlice, systémy řízení trakce a tempomatu, systém hřídelového pohonu pro ekologickou a tichou jízdu, postranní kryty, vyhřívané rukojeti a 12V zásuvka ve standardní výbavě, asistenční antihoppingová kluzná spojka pro hladké podřazování.

YAMAHA MT 09 SP

YAMAHA MT 09 SP

MT-09 SP je vybavený plně nastavitelným zadním tlumičem Öhlins a zážitek z ovládání stroje kategorie Hyper Naked posouvá do jiného světa. Jeho speciální vybavení zahrnuje nastavitelnou vidlici, černé přístroje s černými ovládacími prvky na řídítkách, modrá kola a modře prošívané sedlo.

Typ motoru: tříválec, čtyřtaktní, kapalinou chlazený, čtyřventilový, DOHC
Objem motoru: 847 cm3
Výkon: 84,6 kW / 115 PS při 10000 rpm
Točivý moment: 87,5 Nm při 8500 rpm
Převodovka: stálý záběr, 6rychlostní
Objem nádrže: 14 l
Spotřeba: 5,5 l/100 km
Brzdy přední: hydraulická s dvojitým kotoučem, O 298 mm
Brzdy zadní: hydraulická jednokotoučová, O 245 mm
Pneumatiky přední: 120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatiky zadní: 180/55ZR17M/C (73W)

Rozměry/hmotnost
Délka: 2075 mm
Výška: 1120 mm
Šířka: 815 mm
Výška sedadla: 820 mm
Rozvor kol: 1440 mm
Pohotovostní hmotnost: 193 kg

Další specifická výbava:
Dálkově nastavitelný zadní tlumič Öhlins, systém rychlořazení (QSS), hbité ovládání, dynamický design, agresivní dvojité LED světlomety, tříválcový motor CP3 o objemu 847 ccm s klikovým hřídelem crossplane a vysokým točivým momentem, plně nastavitelná přední vidlice, antihoppingová spojka pro plynulé nájezdy do zatáček, systém kontroly trakce (TCS) a D-MODE, držák registrační značky namontovaný na kyvnou vidlici, lehký hliníkový rám a kyvná vidlice, obrysová světla LED.

YAMAHA MT-03

YAMAHA MT-03

Dynamický stroj Yamaha MT-03 reprezentuje tuto novou vlnu motocyklového designu. Sportovní a všestranný charakter v kombinaci se vzpřímenou jízdní polohou a kompaktními rozměry dělají z tohoto lehkého naháče ideální volbu pro nové jezdce i jezdce vracející se na motocykl po přestávce nebo přecházející z nižších kubatur. S tímto motocyklem, poháněným živým paralelním dvouválcem s objemem 321 ccm a opatřeným snadno ovladatelným podvozkem, se budete těšit na každou jízdu po jakékoli cestě.

Typ motoru: čtyřtaktní, kapalinou chlazený, čtyřventilový, DOHC
Objem motoru: 321 cm3
Výkon: 30,9 kW / 42 PS při 10750 rpm
Točivý moment: 29,6 Nm při 9 000 rpm
Převodovka: stálý záběr, 6rychlostní
Objem nádrže: 14 l
Brzdy přední: hydraulická kotoučová, O 298 mm
Brzdy zadní: hydraulická jednokotoučová, O 220 mm
Pneumatiky přední: 110/70-17M/C (54H) bezdušová
Pneumatiky zadní: 140/70-17M/C (66H) bezdušová

Rozměry/hmotnost
Délka: 2090 mm
Výška: 1035 mm
Šířka: 745 mm
Výška sedadla: 780 mm
Rozvor kol: 1380 mm
Pohotovostní hmotnost: 168 kg

Další specifická výbava:
Kompaktní a lehký podvozek vycházející z modelu YZF-R3, dlouhá kyvná vidlice a odpružení Monocross, dynamický průbojný design kapotáže, obnažená kapotáž s charakteristickým stylem řady MT, 10paprsková litá kola se zadní pneumatikou šířky 140 mm, přiměřená výška sedla 780 mm pro snadný přístup nohou k vozovce, multifunkční displej s analogovým otáčkoměrem, obrysové a zadní světlo LED, kompaktní a štíhlá zadní část.

YAMAHA MT-07

YAMAHA MT-07

MT-07 inspirovaný temnou stranou Japonska vzal Evropu útokem. Nyní je jedním z nejprodávanějších motocyklů značky Yamaha všech dob. A není těžké zjistit, proč se pro tento úchvatný stroj kategorie Hyper Naked rozhodlo tolik jezdců.

Typ motoru: dvouválcový, čtyřtaktní, kapalinou chlazený, čtyřventilový, DOHC
Objem motoru: 689 cm3
Výkon: 55 kW / 74,8 PS při 9000 rpm
Točivý moment: 68 Nm při 6500 rpm
Převodovka: stálý záběr, 6rychlostní
Objem nádrže: 14 l
Spotřeba: 4,3 l/100 km
Brzdy přední: hydraulická s dvojitým kotoučem, O 282 mm
Brzdy zadní: hydraulická jednokotoučová, O245 mm
Pneumatiky přední: 120/70 ZR 17M/C(58W)
Pneumatiky zadní: 180/55 ZR 17M/C(73W)

Rozměry/hmotnost
Délka: 2085 mm
Výška: 1090 mm
Šířka: 745 mm
Výška sedadla: 805 mm
Rozvor kol: 1400 mm
Pohotovostní hmotnost: 182 kg

Další specifická výbava:
Vylepšené přední a zadní odpružení, agilní, obratný a snadno ovladatelný, design s vysoce kvalitním provedením, zdokonalená jízdní pozice, provedení ve stylu filozofie křížového klikového hřídele s 270 stupni, výkon s rychlou odezvou, cenová dostupnost a nízká spotřeba paliva, digitální přístroje s LED displejem, dvojité přední 282mm kotouče s čtyřpístkovými třmeny.

YAMAHA MT-10 TOURER

YAMAHA MT-10 TOURER

Vzali jsme nejvýkonnější stroj kategorie Hyper Naked, jaký jsme kdy vyrobili, a přidali celou řadu speciálně vyvinutého příslušenství, se kterým dostáváte do rukou možnost vydat se při každé vyjížďce až na hranice možností.

Typ motoru: kapalinou chlazený, čtyřtaktní, čtyřventilový, čtyřválcový, DOHC
Objem motoru: 998 cm3
Výkon: 118 kW / 160,4 PS při 11500 rpm
Točivý moment: 111 Nm při 9000 rpm
Převodovka: stálý záběr, 6rychlostní
Objem nádrže: 17 l
Spotřeba: 8 l/100 km
Brzdy přední: hydraulická s dvojitým kotoučem, O 320 mm
Brzdy zadní: hydraulická jednokotoučová, O 220 mm
Pneumatiky přední: 120/70 ZR17 M/C (58W)
Pneumatiky zadní: 190/55 ZR17 M/C (75W)

Rozměry/hmotnost
Délka: 2095 mm
Výška: 1110 mm
Šířka: 800 mm
Výška sedadla: 825 mm
Rozvor kol: 1400 mm

Další specifická výbava:
Motor, podvozek a odpružení převzaté z modelu YZF-R1, vyladěný pro silný a lineární točivý moment v nízkých a středních otáčkách, systémy YCC-T, D-MODE a kontrola trakce, lehký hliníkový hlavní rám Deltabox, krátký rozvor kol 1 400 mm pro nejlepší obratnost ve své třídě, dynamická průbojná silueta, vysoce kvalitní brzdy s radiálními třmeny a systémem ABS, plně nastavitelné vysoce kvalitní odpružení, boční kufry, vysoký štít, pohodlné sedlo, chrániče kloubů a držák zařízení GPS, asistenční anti-hoppingová spojka (A&S) a systém rychlořazení (QSS).

YAMAHA MT-125

YAMAHA MT-125

Modely řady Hyper Naked společnosti Yamaha od základů změnily svět motocyklů. Radikální styl, vzrušující točivý moment a ultramoderní vzhled tohoto modelu MT je zárukou ryzího požitku z jízdy.

Typ motoru: jednoválec, kapalinou chlazený, čtyřtaktní, čtyřventilový, SOHC
Objem motoru: 124,7 cm3
Výkon: 11 kW / 15 PS při 9 000 rpm
Točivý moment: 12,4 Nm při 8000 rpm
Převodovka: stálý záběr, 6rychlostní
Objem nádrže: 11,5 l
Brzdy přední: hydraulická kotoučová, O 292 mm
Brzdy zadní: hydraulická jednokotoučová, O 230 mm
Pneumatiky přední: 100/80-17 M/C
Pneumatiky zadní: 130/70-17 M/C

Rozměry/hmotnost
Délka: 1955 mm
Výška: 1040 mm
Šířka: 740 mm
Výška sedadla: 810 mm
Rozvor kol: 1355 mm
Pohotovostní hmotnost: 140 kg

Další specifická výbava:
Rám Deltabox a zadní tlumič typu Monoshock, platforma YZF-R125 se špičkovými součástmi, 41mm obrácená přední vidlice, pokročilý systém brzd se standardně montovaným ABS, sportovní vzpřímená jízdní poloha pro každodenní zábavu, lehká kola v závodním stylu s paprsky tvaru Y, krátká zadní část se zadním světlem LED, technicky vyspělý přístrojový panel LCD.

YAMAHA NIKEN GT

YAMAHA NIKEN GT

Nyní Yamaha přenáší tuto troufalou neotřelou koncepci do nové oblasti. Tak vznikl model NIKEN GT. Tento špičkový sportovně cestovní motocykl se zvýšenou ochranou proti větru díky vyššímu štítu a s pohodlným sedlem, bočními kufry, vyhřívání rukojetí a dalšími prvky vám poskytují schopnost zvládnout i ty nejnáročnější silniční podmínky, a přitom zůstat v pohodlí v nepříznivém počasí.

Typ motoru: tříválec, čtyřtaktní, kapalinou chlazený, čtyřventilový, DOHC
Objem motoru: 847 cm3
Výkon: 84,6 kW / 115 PS při 10000 rpm
Točivý moment: 87,5 Nm při 8500 rpm
Převodovka: stálý záběr, 6rychlostní
Objem nádrže: 847 cm3
Brzdy přední: dvojité hydraulické brzdy, O 298 mm
Brzdy zadní: hydraulická jednokotoučová, O 282 mm
Pneumatiky přední: 120/70 R15
Pneumatiky zadní: 190/55 R 17

Rozměry/hmotnost
Délka: 2150 mm
Výška: 1250 mm
Šířka: 885 mm
Výška sedadla: 820 mm
Rozvor kol: 1510 mm
Pohotovostní hmotnost: 267 kg

Další specifická výbava:
Moderní vícekolová technika naklánění, velký úhel náklonu, maximálně 45 stupňů, zdvojená obrácená přední vidlice, plně nastavitelné zadní odpružení, systémy TCS, QSS, antihoppingová spojka (A&S), D-MODE, tempomat, hybridní rám z oceli a hliníku.

YAMAHA NMAX125

YAMAHA NMAX125

Tento městský dopravní prostředek je speciálně navržen tak, aby poskytoval větší potěšení z jízdy, sportovní výkony i úsporu paliva. Jeho kompaktní kapotáž přináší vám i vašemu spolujezdci obratnost potřebnou při jízdě přeplněnými ulicemi. A díky výkonnému čtyřtaktnímu motoru Blue Core o objemu 125 ccm splňujícímu emisní normu EU4 nabízí model NMAX skvělé zrychlení a nízkou spotřebou paliva.

Typ motoru: jednoválec, čtyřtaktní, čtyřventilový, kapalinou chlazený, SOHC
Objem motoru: 125 cm3
Výkon: 9 kW při 7500 rpm
Točivý moment: 11,7 Nm při 7250 rpm
Převodovka: automatická s variátorem
Objem nádrže: 6,6 l
Spotřeba: 2,3 l/100 km
Brzdy přední: hydraulická kotoučová, O 230 mm
Brzdy zadní: hydraulická jednokotoučová, O 230 mm
Pneumatiky přední: 110/70-13
Pneumatiky zadní: 130/70-13

Rozměry/hmotnost
Délka: 1955 mm
Výška: 1115 mm
Šířka: 740 mm
Výška sedadla: 765 mm
Rozvor kol: 1350 mm
Pohotovostní hmotnost: 127 kg

Další specifická výbava:
Variabilní řízení ventilů zajišťující skvělé zrychlení, velmi nízká spotřeba paliva, kompaktní podvozek pro sportovní ovládání, vynikající stabilita a snadná ovladatelnost, ABS v základní výbavě s předním i zadním kotoučem o průměru 230 mm, dostatek místa pro nohy, velký úložný prostor pro helmu pod sedadlem, sportovní aerodynamická kapotáž, LED světla a přístrojový LCD panel.

YAMAHA SCR 950 SCRAMBLER

YAMAHA SCR 950 SCRAMBLER

Typ motoru: vzduchem chlazený dvouválec typu V, čtyřtaktní, čtyřventilový, SOHC
Objem motoru: 942 cm3
Výkon: 40 kW / 54,3 PS při 5500 rpm
Točivý moment: 79,5 Nm při 3000 rpm
Převodovka: stálý záběr, 5rychlostní
Objem nádrže: 13 l
Spotřeba: 5 l/100 km
Brzdy přední: hydraulický jednoduchý kotouč, O 298 mm
Brzdy zadní: hydraulický jednoduchý kotouč, O 298 mm
Pneumatiky přední: 100/90-19M / C 57H
Pneumatiky zadní: 140 / 80R17M / C 69H

Rozměry/hmotnost
Délka: 2255 mm
Výška: 1170 mm
Šířka: 895 mm
Výška sedadla: 830 mm
Rozvor kol: 1575 mm
Pohotovostní hmotnost: 252 kg

Další specifická výbava:
Ploché sedadlo, špičatá kola, hliníkové ráfky, ocelové řídítka se zpevněnými ocelovými výztuhami, pneumatiky Bridgestone pro těžký provoz, ocelové přední a zadní blatníky, úložiště pod sedadlem, vintage poznávací značka ve stylu sidepanels, plovoucí přední kotoučová brzda ve tvaru vlny, 41mm vidlice s ochrannými botami.

YAMAHA TÉNÉRÉ 700

YAMAHA TÉNÉRÉ 700

Když jedete na svém motocyklu Ténéré 700, můžete o své budoucnosti rozhodovat sami. Protože na tomto všestranném stroji můžete jet kamkoli bez jakýchkoli omezení a zažívat nový pocit naprosté svobody.

Typ motoru: kapalinou chlazený, dvouválcový, čtyřtaktní, čtyřventilový, DOHC
Objem motoru: 689 cm3
Výkon: 50 kW při 9000 rpm
Točivý moment: 68 Nm při 6500 rpm
Převodovka: stálý záběr, 6rychlostní
Objem nádrže: 16 l
Brzdy přední: hydraulická dvojitá kotoučová, O 282 mm
Brzdy zadní: hydraulická jednoduchá kotoučová, O 245 mm
Pneumatiky přední: 90/90 R21 M/C 54V M+S, paprsková kola s pneumatikami Pirelli Scorpion Rally STR
Pneumatiky zadní: 150/70 R18 M/C 70V M+S, paprsková kola s pneumatikami Pirelli Scorpion Rally STR

Rozměry/hmotnost
Délka: 2370 mm
Výška: 1455 mm
Šířka: 910 mm
Výška sedadla: 875 mm
Rozvor kol: 1595 mm
Pohotovostní hmotnost: 204 kg

Další specifická výbava:
Čelní maska se 4 LED světlomety ve stylu rallye, nastavitelná obrácená 43mm přední vidlice na dlouhé cesty, dálkově nastavitelné zadní odpružení, kokpit ve stylu rallye se zkosenými řídítky, 21/18palcová paprskové kola s expedičními pneumatikami, kompaktní multifunkční přístrojový panel LED ve stylu rallye, systém ABS lze přepínat i za jízdy, štít a chrániče rukou poskytují jezdci dobrou ochranu.

YAMAHA TMAX

YAMAHA TMAX

Nová kapotáž s integrovanými předními LED směrovými světly dává tomuto kultovnímu modelu agresivnější vzhled, který si v ulicích získá naprostý respekt. Vylepšená ergonomie zajišťuje snadnější přístup a větší pohodlí a čistá sportovní DNA je patrná v štíhlejší zadní části a super skvělém zadním světle tvaru T. Jakmile otočíte plynovou rukojetí, ucítíte větší výkon motoru, který přináší ještě rychlejší předjíždění a rychlejší zrychlení. Pokud jedete na delší vzdálenosti po dálnici, je to jeden z nejpohodlnějších a nejužitečnějších způsobů cestování. A ve městě se tomu nic jiného nepřiblíží.

Typ motoru: kapalinou chlazený, čtyřaktní, čtyřventilový, DOHC
Objem motoru: 562 cm3
Výkon: 35 kW při 7500 rpm
Točivý moment: 55,7 Nm při 5250 rpm
Převodovka: automatická s variátorem
Objem nádrže: 15 l
Spotřeba: 4,8 l/100 km
Brzdy přední: dvojitá hydraulická kotoučová brzda, O 267 mm
Brzdy zadní: jednoduchá hydraulická kotoučová brzda, O 282 mm
Pneumatiky přední: 120/70R15M/C 56H bezdušová
Pneumatiky zadní: 160/60R15M/C 67H bezdušová

Rozměry/hmotnost
Délka: 2200 mm
Výška: 1420–1555 mm (s nastavitelným štítem)
Šířka: 765 mm
Výška sedadla: 800 mm
Rozvor kol: 1575 mm
Pohotovostní hmotnost: 218 kg

YAMAHA TRACER 700

YAMAHA TRACER 700

Díky nové agresivní masce a mnohem stylovějšímu vzhledu je nový Tracer 700 vybaven tak, aby vám vyplavil adrenalin do žil při každé jízdě. Po práci nebo o víkendu je tento dynamický sportovně cestovní motocykl připraven vás nadchnout svým vynikajícím výkonem a lehkou obratností.

Typ motoru: dvouválcový, čtyřtaktní, kapalinou chlazený, čtyřventilový, DOHC
Objem motoru: 689 cm3
Výkon: 54 kW při 8750 rpm
Točivý moment: 68 Nm při 6500 rpm
Převodovka: stálý záběr, 6rychlostní
Objem nádrže: 17 l
Spotřeba: 4,3 l/100 km
Brzdy přední: hydraulická s dvojitým kotoučem, O 282 mm
Brzdy zadní: hydraulická jednokotoučová, O 245 mm
Pneumatiky přední: 120/70 R17 M/C 58W bezdušová
Pneumatiky zadní: 180/55 R17 M/C 73W bezdušová

Rozměry/hmotnost
Délka: 2140 mm
Výška: 1290 mm
Šířka: 806 mm
Výška sedadla: 835 mm
Rozvor kol: 1460 mm
Pohotovostní hmotnost: 196 kg

Další specifická výbava:
Nová poloviční kapotáž s agresivní novou maskou, dvojité LED projektorové světlomety a obrysové svítilny, citlivější krouticí moment motoru CP2, vylepšené nastavitelné přední a zadní odpružení, aerodynamický štít s možností nastavení jednou rukou, příjemná jízdní pozice s pohodlnou ergonomií, tvarované dvojité sedlo pro pohodlí jezdce a spolujezdce, LCD displej s negativním zobrazením.

YAMAHA TRACER 900

YAMAHA TRACER 900

Točivým momentem oplývající tříválcový motor vám na vyžádání rozproudí krev v žilách. Pro mimořádnou hbitost spojenou se stabilitou při vysokých rychlostech je hliníkový podvozek vybaven delší kyvnou vidlicí. Díky tomuto motocyklu máte možnost uniknout každodennímu stereotypu. A díky 18litrové nádrži je tento sportovně cestovní motocykl připraven dojet skutečně daleko. Rozhodněte se pro Tracer 900. A dopřejte si více emocí.

Typ motoru: tříválec, kapalinou chlazený, čtyřtaktní, čtyřventilový, DOHC
Objem motoru: 847 cm3
Výkon: 84,6 kW / 115 PS při 10000 rpm
Točivý moment: 87,5 Nm při 8500 rpm
Převodovka: stálý záběr, 6rychlostní
Objem nádrže: 18 l
Spotřeba: 5,5 l/100 km
Brzdy přední: hydraulická s dvojitým kotoučem, O 298 mm
Brzdy zadní: hydraulická jednokotoučová, O 245 mm
Pneumatiky přední: 120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatiky zadní: 180/55ZR17M/C (73W)

Rozměry/hmotnost
Délka: 2160 mm
Výška: 1375 mm, maximálně 1430 mm
Šířka: 850 mm
Výška sedadla: 850 mm, maximálně 865 mm
Rozvor kol: 1500 mm
Pohotovostní hmotnost: 214 kg

Další specifická výbava:
Vylepšená ergonomie a ochrana proti větru, kompaktní a lehký tříválcový motor o objemu 847 ccm, nová kyvná vidlice pro lepší jízdní vlastnosti při jízdě na dlouhé vzdálenosti, nové sedlo pro větší pohodlí jezdce i spolujezdce, nový větší štít nastavitelný jednou rukou, nové stupačky spolujezdce pro větší pohodlí, štíhlý a lehký hliníkový rám litý pod tlakem metodou CF, antihoppingová spojka (A&S), systémy D-MODE, TCS, ABS, hlavní stojan jako standardní vybavení, integrované úchyty pro boční kufry.

YAMAHA TRACER 900 GT

YAMAHA TRACER 900 GT

Špičkový model Tracer 900 GT je vybaven celou řadou exkluzivních prvků, které zpříjemňují jízdu na větší vzdálenosti a současně zvýrazňují sportovní design a zvyšují pohodlí jezdce. Posouvá tak úspěšný koncept Yamaha na novou úroveň cestování. Tracer 900 GT s rychlořazením, tempomatem, plně nastavitelným systémem odpružení, pevnými bočními kufry, plnobarevnými přístroji TFT a dalšími prvky je prémiový tříválcový sportovně cestovní motocykl Yamaha.

Typ motoru: tříválec, čtyřtaktní, kapalinou chlazený, čtyřventilový, DOHC
Objem motoru: 847 cm3
Výkon: 84,6 kW / 115 PS při 10000 rpm
Točivý moment: 87,5 Nm při 8500 rpm
Převodovka: stálý záběr, 6rychlostní
Objem nádrže: 18 l
Spotřeba: 5,5 l/100 km
Brzdy přední: hydraulická s dvojitým kotoučem, O 298 mm
Brzdy zadní: hydraulická jednokotoučová, O 245 mm
Pneumatiky přední: 120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatiky zadní: 180/55ZR17M/C (73W)

Rozměry/hmotnost
Délka: 2160 mm
Výška: 1375 mm, maximálně 1430 mm
Šířka: 850 mm
Výška sedadla: 850 mm, maximálně 865 mm
Rozvor kol: 1500 mm
Pohotovostní hmotnost: 215 kg

Další specifická výbava:
Maximální pohodlí, tempomat a vyhřívané rukojeti, rychlořazení pro plynulé řazení nahoru, plnobarevný přístrojový panel s displejem TFT, standardně osazené barevně sladěné boční kufry, pohodlná ergonomie a dobrá ochrana proti větru, vysoká úroveň pohodlí pro jezdce i spolujezdce, štíhlý a lehký hliníkový rám litý pod tlakem metodou CF, antihoppingová spojka (A&S), systémy D-MODE, TCS, ABS.

YAMAHA TRICITY 125

YAMAHA TRICITY 125

Bavte se překonáváním překážek, které vám město připraví, na modelu Yamaha Tricity 125. Díky pohodlné jízdní pozici a vyšší jistotě při jízdě po tramvajových kolejích nebo dlažebních kostkách se na třech kolech budete ihned cítit jako doma. Hospodárný motor Blue Core o objemu 125 ccm nabízí dostatečné zrychlení a velmi nízkou spotřebu paliva. Ve spojení se systémem ABS a sdruženým brzdovým systémem v základní výbavě představuje Yamaha Tricity 125 ten nejjednodušší a nejpříjemnější způsob cestování po městě.

Typ motoru: jednoválec, čtyřtaktní, kapalinou chlazený, SOHC, čtyřventilový
Objem motoru: 125 cm3
Výkon: 9 kW při 7500 rpm
Točivý moment: 11,7 Nm při 7250 rpm
Převodovka: automatická s variátorem
Objem nádrže: 7,2 l
Brzdy přední: hydraulická kotoučová, O 220 mm
Brzdy zadní: hydraulická jednokotoučová, O 230 mm
Pneumatiky přední: 90/80-14
Pneumatiky zadní: 130/70-13

Rozměry/hmotnost
Délka: 1980 mm
Výška: 1210 mm
Šířka: 750 mm
Výška sedadla: 780 mm
Rozvor kol: 1350 mm
Pohotovostní hmotnost: 164 kg (ABS)

Další specifická výbava:
Tři kola přináší vyšší pocit stability, výjimečná konstrukce vícekolového podvozku s náklonem (Leaning Multi Wheel – LMW), úzký rozchod předních kol zvyšuje hbitost v provozu, určeno pro nové i stávající jezdce na skútrech, nízká hmotnost, kompaktní rozměry a snadné ovládání, stylová a moderní kapotáž se spoustou úložného prostoru, sdružený brzdný systém (UBS) ve standardní výbavě, uvolněná jízdní poloha a pohodlné sedlo, výkonný a efektivní světlomet LED.

YAMAHA TRICITY 300

YAMAHA TRICITY 300

Yamaha posouvá městskou mobilitu na novou úroveň díky zcela novému modelu Tricity 300. Jeho ekonomický motor BLUE CORE o objemu 300 ccm vám poskytuje dostatek výkonu k jízdě na delší vzdálenosti po dálnici. Díky silnému točivému momentu a plynulému zrychlení je to nejchytřejší a nejrychlejší způsob, jak se pohybovat ve městě a jeho okolí.

Typ motoru: jednoválec, kapalinou chlazený, čtyřtaktní, SOHC, čtyřventilový
Objem motoru: 292 cm3
Výkon: 20,6 kW při 7250 rpm
Točivý moment: 29 Nm při 5750 rpm
Převodovka: automatická s variátorem
Objem nádrže: 13 l
Brzdy přední: hydraulická kotoučová brzda O 267 mm
Brzdy zadní: jednoduchá hydraulická kotoučová brzda O 267 mm
Pneumatiky přední: 120/70-14M/C 55P bezdušová
Pneumatiky zadní: 140/70-14M/C 62P bezdušová

Rozměry/hmotnost
Délka: 2250 mm
Výška: 1470 mm
Šířka: 815 mm
Výška sedadla: 795 mm
Rozvor kol: 1595 mm
Pohotovostní hmotnost: 239 kg

Další specifická výbava:
Městská mobilita se 3 koly a DNA Tricity, úsporný a výkonný motor BLUE CORE o objemu 300 ccm, standing Assist System, nejlehčí ve své třídě / autonomie, velký úložný prostor, LCD přístroje a vysoce kvalitní provedení, kotoučové brzdy o velkém průměru.

YAMAHA XENTER125

YAMAHA XENTER125

Xenter 125 je zároveň praktický i stylový. Je předurčen k tomu, aby vám pomohl s bezproblémovou dopravou po městě. Nabízí vzpřímenou jízdní pozici a plochý nášlap, který je zárukou pohodlné jízdy. Velká kola vám navíc dodají jistotu při jízdě.

Typ motoru: jednoválec, čtyřtaktní, čtyřventilový, kapalinou chlazený, SOHC
Objem motoru: 125 cm3
Výkon: 9,2 kW při 7500 rpm
Točivý moment: 11,9 Nm při 7250 rpm
Převodovka: automatická s variátorem
Objem nádrže: 8 l
Brzdy přední: hydraulická kotoučová, O 267 mm
Brzdy zadní: bubnová, O 150 mm
Pneumatiky přední: 100/80-16
Pneumatiky zadní: 120/80-16

Rozměry/hmotnost
Délka: 1990 mm
Výška: 1135 mm
Šířka: 690 mm
Výška sedadla: 785 mm
Rozvor kol: 1385 mm
Pohotovostní hmotnost: 142 kg

Další specifická výbava:
Pohodlné prošívané sedlo s vysoce přilnavým potahem, dvojitý světlomet a zadní LED světlo, lehká slitinová 16palcová pětipaprsková kola, pokročilé zadní odpružení Monocross, teleskopická přední vidlice s plynulým odpružením, sdružený brzdový systém, propracovaný přístrojový LCD panel, dostatek úložného prostoru a vylepšená povrchová úprava.

YAMAHA XMAX 125

YAMAHA XMAX 125

XMAX 125 je náš nejdokonalejší městský dopravní prostředek pro každodenní dojíždění. Jeho výkonný a úsporný čtyřtaktní motor o objemu 125 ccm nabízí silný výkon při nízkých provozních nákladech, přední vidlice motocyklového typu zaručuje mimořádné pohodlí.

Typ motoru: čtyřtaktní, kapalinou chlazený, SOHC
Objem motoru: 124 cm3
Výkon: 10,5 kW při 8750 rpm
Točivý moment: 12 Nm při 6500 rpm
Převodovka: automatická s variátorem
Objem nádrže: 13 l
Spotřeba: 2,7 l/100 km
Brzdy přední: jednoduchá kotoučová, O 267 mm
Brzdy zadní: jednokotoučová, O 245 mm
Pneumatiky přední: 120/70-15
Pneumatiky zadní: 140/70-14

Rozměry/hmotnost
Délka: 2185 mm
Výška: 1415 mm
Šířka: 775 mm
Výška sedadla: 795 mm
Rozvor kol: 1526 mm
Pohotovostní hmotnost: 175 kg

Další specifická výbava:
Kompaktní kapotáž v designu řady MAX s komfortní ergonomií, dva LED světlomety a zadní LED světla, bezklíčové zapalování Smart Key, systém kontroly trakce (TCS), přední vidlice motocyklového typu, velký osvětlený úložný prostor pod sedlem pro dvě integrální helmy, prostorné dvojité sedlo se samostatnou opěrkou zad pro jezdce, řídítka a dvoupolohový štít s možností nastavení pomocí nářadí, stylové přístroje s velkým displejem LCD, 12V zásuvka v levé přední úložné schránce.

YAMAHA XMAX 400

YAMAHA XMAX 400

Tento sportovní skútr změní váš život. Ať jde o dojíždění na dlouhé vzdálenosti, nebo víkendové vyjížďky, na žádném jiném skútru se vám nebude jezdit tak dobře, jako na dynamickém a všestranném stroji X-MAX 400.

Typ motoru: jednoválec, kapalinou chlazený, čtyřtaktní, DOHC
Objem motoru: 395 cm3
Výkon: 24,5 kW při 7,000 rpm
Točivý moment: 36 Nm při 6000 rpm
Převodovka: automatická s variátorem
Spotřeba: 4,18 l/100 km
Brzdy přední: hydraulická s dvojitým kotoučem, O 267 mm
Brzdy zadní: hydraulická jednokotoučová, O 267 mm
Pneumatiky přední: 120/70-15
Pneumatiky zadní: 150/70-13

Rozměry/hmotnost
Délka: 2185 mm
Výška: 1415–1465 mm
Šířka: 766 mm
Výška sedadla: 800 mm
Rozvor kol: 1567 mm
Pohotovostní hmotnost: 210 kg

Další specifická výbava:
Systém kontroly trakce pro lepší ovládání, systém bezklíčového zapalování Smart Key, obrovský odkládací prostor pod sedlem s osvětlením, přední vidlice motocyklového typu pro lepší ovládání, čelní štít a řídítka s nastavením do dvou poloh, přední a zadní LED světla s obrysovými světly, dvojité přední kotoučové brzdy o průměru 267 mm s ABS, parkovací brzda pro větší praktičnost.

YAMAHA XMAX TECH 300

YAMAHA XMAX TECH 300

Tento exkluzivní skútr XMAX 300 Tech MAX vznikl z legendárního modelu TMAX, proto nikoho nepřekvapí, že je to jeden z nejpůsobivějších skútrů ve své třídě. Díky unikátnímu vzhledu a vlastnostem této speciální verze z vás bude na cestě sebevědomí a elegance jenom sršet.

Typ motoru: jednoválec, čtyřtaktní, čtyřventilový, kapalinou chlazený, SOHC,
Objem motoru: 292 cm3
Výkon: 20,6 kW při 7250 rpm
Točivý moment: 29 Nm při 5750 rpm
Převodovka: automatická s variátorem
Objem nádrže: 13 l
Spotřeba: 3,2 l/100 km
Brzdy přední: hydraulická kotoučová, O 267 mm
Brzdy zadní: hydraulická jednokotoučová, O 245 mm
Pneumatiky přední: 120/70-15
Pneumatiky zadní: 140/70-14

Rozměry/hmotnost
Délka: 2185 mm
Výška: 1415 mm
Šířka: 775 mm
Výška sedadla: 795 mm
Rozvor kol: 1540 mm
Pohotovostní hmotnost: 179 kg

Další specifická výbava:
Vidlice motocyklového typu pro vysokou stabilitu, 15palcové přední kolo a 14palcové zadní kolo, kotoučové brzdy vpředu i vzadu, ABS součástí standardní výbavy, speciální dvojité sedlo a vnitřní kožené prvky, hliníkové stupačky, chromovaný tachometr a další, dva LED světlomety a kouřová zadní LED světla, bezklíčové zapalování a systém řízení trakce (TCS), výkonný a úsporný motor o objemu 300 ccm, velký úložný prostor pod sedadlem pro dve integrální helmy, LCD přístrojový panel.

YAMAHA XSR700

YAMAHA XSR700

Špičkový řadový dvouválec o objemu 689 ccm vychází z naší neobyčejné „filozofie křížového klikového hřídele“, která mu umožňuje dosáhnout jedinečného zrychlení díky lineárnímu točivému momentu. Model XSR700 se pyšní retro stylem, ale díky štíhlému a lehkému rámu je mimořádně agilní a dobře ovladatelný. XSR700 využívá ta nejlepší osvědčená konstrukční řešení společnosti Yamaha jako poctu historii, ale je nepochybně motocyklem budoucnosti.

Typ motoru: dvouválcový, čtyřtaktní, kapalinou chlazený, čtyřventilový, DOHC
Objem motoru: 689 cm3
Výkon: 55 kW / 74,8 PS při 9000 rpm
Točivý moment: 68 Nm při 6500 rpm
Převodovka: stálý záběr, 6rychlostní
Objem nádrže: 14 l
Spotřeba: 4,3 l/100 km
Brzdy přední: hydraulická s dvojitým kotoučem, O 282 mm
Brzdy zadní: hydraulická jednokotoučová, O 245 mm
Pneumatiky přední: 120/70 ZR 17M/C(58V)
Pneumatiky zadní: 180/55 ZR 17M/C(73V)

Rozměry/hmotnost
Délka: 2075 mm
Výška: 1130 mm
Šířka: 820 mm
Výška sedadla: 835 mm
Rozvor kol: 1405 mm
Pohotovostní hmotnost: 186 kg ABS

Další specifická výbava:
Světlomet a zadní světlo v klasickém stylu, kožené sedlo v klasickém stylu se dvěma typy povrchové úpravy, pneumatiky Pirelli Phantom s autentickým vzorkem, vynikající spotřeba paliva, průbojný design s vymodelovanou kapotáží, provedení ve stylu filozofie křížového klikového hřídele s 270 stupni.

YAMAHA XSR900 SP

YAMAHA XSR900 SP

Motocykl XSR900 je trefa do černého. Vzrušující jízdní zážitky zajištěné nejmodernějšími technologiemi mají původ v unikátním závodním rodokmenu. Ta nejlepší konstrukční řešení společnosti Yamaha jsou zakomponována do retro designu a vzdávají hold nadčasovým klasickým strojům.

Typ motoru: tříválec, čtyřtaktní, kapalinou chlazený, čtyřventilový, DOHC
Objem motoru: 847 cm3
Výkon: 84,6 kW / 115 PS při 10000 rpm
Točivý moment: 87,5 Nm při 8500 rpm
Převodovka: stálý záběr, 6rychlostní
Objem nádrže: 14 l
Spotřeba: 5,2 l/100 km
Brzdy přední: hydraulická s dvojitým kotoučem, O 298 mm
Brzdy zadní: hydraulická jednokotoučová, O 245 mm
Pneumatiky přední: 120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatiky zadní: 180/55ZR17M/C (73W)

Rozměry/hmotnost
Délka: 2075 mm
Výška: 1135 mm
Šířka: 815 mm
Výška sedadla: 830 mm
Rozvor kol: 1440 mm
Pohotovostní hmotnost: 195 kg

Další specifická výbava:
Hliníkové kryty palivové nádrže, systém řízení trakce, asistenční anti-hoppingová kluzná spojka, světlomet a zadní světlo v klasickém stylu, konstrukce motoru s křížovým klikovým hřídelem, lehký rám s hliníkovými díly, nastavitelné přední a zadní odpružení, elegantní retro styl, prošívané stupňovité sedlo, silný točivý moment.

YAMAHA XT1200ZE

YAMAHA XT1200ZE

Nejnovější model Super Ténéré 1200ZE je konstruován, aby uspokojil vaši touhu poznat, co se skrývá za obzorem.

Typ motoru: paralelní dvouválec s náklonem dopředu, kapalinou chlazený, čtyřtaktní, DOHC, čtyřventilový
Objem motoru: 1199 cm3
Výkon: 82,4kW / 112 PS při 7250 rpm
Točivý moment: 117 Nm při 6000 rpm
Převodovka: stálý záběr, 6rychlostní
Objem nádrže: 23 l
Brzdy přední: Hydraulická s dvojitým kotoučem, O 310 mm, kotouče s vlnitým profilem
Brzdy zadní: Hydraulická jednokotoučová, O 282 mm, kotouč s vlnitým profilem
Pneumatiky přední: 110/80R19M/C 59V
Pneumatiky zadní: 150/70R17M/C 69V

Rozměry/hmotnost
Délka: 2255 mm
Výška: 1410 mm
Šířka: 980 mm
Výška sedadla: 845 / 870 mm
Rozvor kol: 1540 mm
Pohotovostní hmotnost: 265 kg

Další specifická výbava:
270stupňový klikový hřídel pro silný točivý moment, hřídelový pohon s tlumiči spojky a hřídele, elektronicky nastavitelný systém odpružení, inteligentní sdružený brzdný systém a ABS, řízení trakce, tempomat a Yamaha D-mode, tuhá hliníková paprsková kola s bezdušovými pneumatikami, zkosená hliníková řídítka a nastavitelná přední část, přístrojový LCD panel s indikátorem zařazeného rychlostního stupně, nastavitelné přední a zadní odpružení se zdvihem 190 mm, nastavitelná výška sedla 845 mm až 870 mm.

YAMAHA XV950R

YAMAHA XV950R

Kompaktní a stylový model XV950R s nízko umístěným sedlem přináší sportovní jízdu, přičemž si uchovává charakter, kvůli kterému si majitelé takovéto jedinečné stroje pořizují. Styl vodorovných linií a použití odkrytého kovu zvýrazňují čistou jednoduchost motocyklů Yamaha a vidlicový dvouválec poskytuje energický výkon. Model XV950R přebírá uvolněný postoj bobberu a pokročilé odpružení mu dodává prvek sportovních schopností.

Typ motoru: vzduchem chlazený dvouválec, čtyřtaktní, čtyřventilový, SOHC
Objem motoru: 942 cm3
Výkon: 40 kW / 54,3 PS při 5500 rpm
Točivý moment: 79,5 Nm při 3000 rpm
Převodovka: stálý záběr, 5rychlostní
Objem nádrže: 13 l
Spotřeba: 5 l/100 km
Brzdy přední: hydraulická kotoučová, O 298 mm
Brzdy zadní: hydraulická jednokotoučová, O 298 mm
Pneumatiky přední: 100/90-19M/C 57H
Pneumatiky zadní: 150/80B16M/C 71H

Rozměry/hmotnost
Délka: 2290 mm
Výška: 1120 mm
Šířka: 830 mm
Výška sedadla: 690 mm
Rozvor kol: 1570 mm
Pohotovostní hmotnost: 252 kg

Další specifická výbava:
Přepracovaný systém sání zajišťuje vynikající účinnost, kompaktní vzduchový filtr zlepšuje točivý moment, gumová změkčená spojka snižuje únavu jezdce, potah sedla se vzhledem jelenice, dvojitý kolébkový rám umožňuje lehkou a pružnou manipulaci, 12paprsková litá kola standardně se systémem ABS, tlumiče piggyback s nastavitelným odpružením.

YAMAHA YZF-R125

YAMAHA YZF-R125

Model R125 inspirovaný legendárním R1 a zkonstruovaný s ryzí DNA řady R je vyroben s ohledem na okamžitý výkon a výjimečnou ovladatelnost.

Typ motoru: kapalinou chlazený, čtyřtaktní, čtyřventilový, SOHC
Objem motoru: 124,7 cm3
Výkon: 11 kW / 15 PS při 9000 rpm
Točivý moment: 11,5 Nm při 8000 rpm
Převodovka: stálý záběr, 6rychlostní
Objem nádrže: 11,5 l
Spotřeba: 2,13 l/100km
Brzdy přední: hydraulická kotoučová, O 292 mm
Brzdy zadní: hydraulická jednokotoučová, O 220 mm
Pneumatiky přední: 100/80-17 M/C
Pneumatiky zadní: 140/70-17 M/C

Rozměry/hmotnost
Délka: 1955 mm
Výška: 1065 mm
Šířka: 680 mm
Výška sedadla: 825 mm
Rozvor kol: 1355 mm
Pohotovostní hmotnost: 142 kg

Další specifická výbava:
Vysoká účinnost spalování zaručuje plynulý výkon, kompaktní rám Deltabox zajišťuje snadné ovládání, lehká hliníková kyvná vidlice pro vyšší stabilitu při vysoké rychlosti, asistenční antihoppingová kluzná spojka (A&S) pro optimální kontrolu, elegantní kapotáž řady R s dvojitými LED světlomety, kokpit inspirovaný supersportovním motocyklem YZR-M1 MotoGP, propracované dobře viditelné LCD přístroje, široká zadní pneumatika šířky 140 mm pro supersportovní ovládání, brzdný systém odpovídající technickými parametry supersportu.

YAMAHA YZF-R1M

YAMAHA YZF-R1M

Závodní motocykl YZF-R1M představuje speciální verzi modelu R1. Díky motoru o výkonu 200 PS s křížovým klikovým hřídelem, rámu s krátkým rozvorem kol, elektronice pro 3D monitorování a exkluzivní karbonové kapotáži přináší model R1M technologii továrního motocyklu odvozenou od modelu M1 i soukromým majitelům.

Typ motoru: čtyřválec, kapalinou chlazený, čtyřtaktní, čtyřventilový, DOHC
Objem motoru: 998 cm3
Výkon: 147,1 kW / 200 PS při 13500 rpm
Točivý moment: 113,3 Nm při 11500 rpm
Převodovka: stálý záběr, 6rychlostní
Objem nádrže: 17 l
Spotřeba: 7,2 l/100 km
Brzdy přední: hydraulická s dvojitým kotoučem
Brzdy zadní: hydraulická jednokotoučová
Pneumatiky přední: 120/70 ZR17M/C (58W) bezdušová
Pneumatiky zadní: 200/55 ZR17M/C (78W) bezdušová

Rozměry/hmotnost
Délka: 2055 mm
Výška: 1165 mm
Šířka: 690 mm
Výška sedadla: 860 mm
Rozvor kol: 1405 mm
Pohotovostní hmotnost: 200 kg

YAMAHA YZF-R3

YAMAHA YZF-R3

Lehká a pro jezdce vstřícná Yamaha YZF-R3 2019 se supersportovním designem řady R a výkonným dvouválcovým motorem o objemu 321 ccm je ideální volbou nejen do městského provozu, ale i pro zábavu na klikatých silnicích nebo jízdu na závodních okruzích. S rozumnou výškou sedla a ergonomickou jízdní polohou je nová YZF-R3 ideálním modelem pro začátečníky, ale rovněž pro zkušené sportovní jezdce, kteří dávají přednost kompaktním a hbitým strojům.

Typ motoru: dvouválcový, čtyřtaktní, kapalinou chlazený, čtyřventilový, DOHC
Objem motoru: 321 cm3
Výkon: 30,9 kW / 42 PS při 10750 rpm
Točivý moment: 29,6 Nm při 9000 rpm
Převodovka: stálý záběr, 6rychlostní
Objem nádrže: 14 l
Brzdy přední: hydraulická kotoučová, O 298 mm
Brzdy zadní: hydraulická jednokotoučová, O 220 mm
Pneumatiky přední: 110/70-17M/C 54H bezdušová
Pneumatiky zadní: 140/70-17M/C 66H bezdušová

Rozměry/hmotnost
Délka: 2090 mm
Výška: 1140 mm
Šířka: 730 mm
Výška sedadla: 780 mm
Rozvor kol: 1380 mm
Pohotovostní hmotnost: 169 kg

Další specifická výbava:
Radikální vzhled inspirovaný motocyklem YZR-M1 MotoGP, agresivní styl přední kapotáže a štítu ve stylu YZF-R1, štíhlý a lehký podvozek vyznačující se hbitostí a sportovní ovladatelností, dva přední LED světlomety inspirované modelem YZF-R1, snížená palivová nádrž a ergonomická poloha řídítek, účinný brzdový systém s ABS, lehká kola se supersportovními pneumatikami, vyvážené rozložení hmotnosti 50/50, digitální multifunkční LCD přístrojový panel.

YAMAHA YZF-R6

YAMAHA YZF-R6

Je tu nový model R6 opatřený kapotáží s nízkým aerodynamickým odporem a agresivním vzhledem, který nese všechny charakteristické znaky s DNA plnokrevníka Yamaha řady R. Abyste měli možnost ještě silnějšího záběru, je nový R6 vybaven systémem řízení trakce se šesti režimy a také systémem rychlořazení (QSS) a ABS.

Typ motoru: čtyřtaktní, kapalinou chlazený, DOHC, paralelní čtyřválec s náklonem
Objem motoru: 599 cm3
Výkon: 87,1 kW / 118,4 PS při 14500 rpm
Točivý moment: 61,7 Nm při 10500 rpm
Převodovka: stálý záběr, 6rychlostní
Objem nádrže: 17 l
Spotřeba: 6,6 l/100 km
Brzdy přední: hydraulická s dvojitým kotoučem, O 320 mm
Brzdy zadní: hydraulická jednokotoučová, O 220 mm
Pneumatiky přední: 120/70 ZR17M/C (58W)
Pneumatiky zadní: 180/55 ZR17M/C (73W)

Rozměry/hmotnost
Délka: 2040 mm
Výška: 1150 mm
Šířka: 695 mm
Výška sedadla: 850 mm
Rozvor kol: 1375 mm
Pohotovostní hmotnost: 190 kg

Další specifická výbava:
Agresivní maska s dvojitými obrysovými světly LED, systémy YCC-T, YCC-I, ABS a D-Mode, přepínatelný systém TCS s 6 režimy, aerodynamicky optimalizovaná přední kapotáž a plexi štít, 43mm přední vidlice stejného typu jako u R1, zdokonalená jízdní pozice zlepšující ovladatelnost, štíhlý zadní podsedlový rám z magnézia litého metodou CF, systém rychlořazení umožňující řadit nahoru bez spojky, dva 320mm přední kotouče s radiálními třmeny.

Exhibitor's brands

YAMAHA

YAMAHA

  • Product categorie: 01 Motorcycles, scooters (vehicle category L) including electric motorcycles

Exhibitor's product categories