Základní údaje

MOTO ITALIA s.r.o.

Address:
Olbrachtova 1589/1
140 00, Praha 4
Czech Republic
ID.NO.: 25427091
Phone: +420-284821148
Location:PAV 5 / 523

Umístění v areálu výstavište

Konkrétní stánek v pavilonu

Profil

Dealership of Ducati Motorcycles with authorized servicing and repairs. Proposal of Ducati motorcycle accessories and apparel.

Exhibitor's products

Ducati Diavel 1260 S

Svalnaté linie a impozantní přední část přechází do štíhlé zadní linie s obnaženým zadním kolem a 240 mm širokou pneumatikou. Verze S v celočerném barevném provedení motoru a s odpružením Öhlins ztělesňuje sofistikovanost stylu nového Diavelu 1260. Motor Testastretta DVT 1262 je nejen výkonný, ale i krásný. Vodní pumpa je skryta v jednom z válců, proto hadice chladícího systému zmizely z levé strany motocyklu. Standardem je servisní interval prodloužený na 15.000 km (nebo 12 měsíců), přičemž Desmoservis je potřeba po 30.000 km. Diavel 1260 S je poprvé vybavený plně nastavitelnou přední vidlicí Öhlins v charakteristické zlaté barvě a zadním tlumičem, taktéž plně nastavitelným, od stejného výrobce. Komponenty nabízejí nejen skvělou odezvu, ale i vynikající jízdní komfort na jakémkoli povrchu.

Cena: 585 000 CZK

Typ motoru: kapalinou chlazený dvouválec do L, 4ventil Desmodromic, Testastretta DVT s variabilním časováním všech ventilů, dvě svíčky na válec
Objem motoru: 1262 ccm
Výkon: 159 hp (117 kW) @ 9500 rpm
Točivý moment: 129 Nm @ 5000rpm
Maximální rychlost: 252 km/h
Převodovka: 6 stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift up/down
Objem nádrže: 17l
Spotřeba: 5.4 l/100 km

Brzdy přední: 2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M50 Monobloc, Bosch cornering ABS EVO
Brzdy zadní: 265mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch cornering ABS EVO
Pneumatiky přední: Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR 17
Pneumatiky zadní: Pirelli Diablo Rosso III 240/45 ZR 17


Rozměry/hmotnost:

Výška sedadla: 780 mm
Rozvor kol: 1600 mm
Pohotovostní hmotnost: 233 kg

Další specifická výbava:

přepínání jízdních režimů, Bosch ABS s funkcí brždění v náklonu, DTC (osmistupňová kontrola trakce), DPL (Ducati Power Launch), Ride by Wire, bezklíčové zapalování Hands Free, rychlořazení up/down EVO (DQS), plně LED osvětlení, přední světlomet s funkcí DRL – systém pro denní svícení, automatická deaktivace směrových světel, Bluetooth modul, tempomat

Ducati Hypermotard 950 SP

Výchozími hodnotami designu nového Hypermotardu je minimalismus, agresivita, lehkost a hravost. Verze SP toto ještě podtrhuje speciální grafikou. SP verze disponuje Öhlins podvozkem, rychlořazením DQS, lehkými kovanými koly Marchesini, odnímatelnými stupačkami spolujezdce a karbonovými doplňky. Agresivní vzhled a sebevědomý sportovní charakter. Nový Hypermotard 950 se vrací ke kořenům závodních motardových speciálů. Široká řídítka, štíhlé boky a nízká váha zaručují hravost při každé změně směru.

Cena: 398 000 CZK

Typ motoru: kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11*
Objem motoru: 937 ccm
Výkon: 114hp–84kW @ 9000rpm
Točivý moment: 96Nm @ 7250rpm
Maximální rychlost: 223
Převodovka: 6 stupňová
Objem nádrže: 14.5 L
Spotřeba: 5.1 l/ 100 km
Brzdy přední: 2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monoblock, Bosh Cornering ABS
Brzdy zadní: 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch Cornering ABS
Pneumatiky přední: 2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monoblock, Bosh Cornering ABS
Pneumatiky zadní: 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch Cornering ABS

Rozměry/hmotnost
Výška sedadla: 890 mm
Rozvor kol: 1498 mm
Pohotovostní hmotnost: 198 kg

Další specifická výbava
přepínání jízdních i výkonových režimů, ABS s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO, Ducati Wheelie kontrola (DWC) EVO, přední světlomet s technologií DRL (denní svícení), rychlořazení (DQS) up/down, USB zásuvka, kovaná kola Marchesini, karbonový přední blatník a kryty rozvodových řemenů

Ducati Multistrada 1260 Enduro

Nový model Multistrada 1260 Enduro rozvíjí dobrodružný enduro koncept o motor Ducati Testastretta DVT 1262 s plnou křivkou kroutícího momentu. Vylepšený podvozek usnadňuje manipulaci při pomalé jízdě a na místě. Sedlo je oproti předchozímu modelu o 1 cm níže, což ocení zejména jezdci nižší postavy. Multistrada 1260 Enduro je vybavena nejmodernějšími technologiemi Ducati. Bezpečnost zvyšuje Cornering ABS - systém umožňující agresivní brždění i v náklonu. Standardem je DTC - kontrola trakce. Komfort uživatele zvyšuje bezklíčkové zapalování a asistent rozjezdu do kopce (VHC). Vylepšená geometrie stroje je nejlepším kompromisem vlastností potřebných pro obratnost v terénu i stabilitu při rychlé jízdě. Přední kolo má rozměr 19, zadní 17 palců. Multistrada 1260 Enduro využívá stejný systém semiaktivního podvozku DSS jako Multistrada 1260S.

Cena: 519 000 CZK

Typ motoru: kapalinou chlazený dvouválec do L, Testastretta DVT s Desmodromic variabilním časováním všech ventilů, 4 ventil, 2 svíčky na válec
Objem motoru: 1262 ccm
Výkon: 158,3 hp–116,4 kW @ 9500rpm
Točivý moment: 128 Nm @ 7500rpm
Maximální rychlost: 240 km/hod
Převodovka: 6 stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift up/down
Objem nádrže: 30 l
Spotřeba: 5.5 l/ 100 km
Brzdy přední: 2x 320 mm kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo monobloc M4.32, Bosch ABS s funkcí brždění v náklonu
Brzdy zadní: 265 mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch ABS s funkcí brždění v náklonu
Pneumatiky přední: Pirelli Scorpion Trail II 120/60 ZR 17
Pneumatiky zadní: Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR 17

Rozměry/hmotnost
Výška sedadla: 860 mm
Rozvor kol: 1592 mm
Pohotovostní hmotnost: 254 kg

Další specifická výbava
jízdní režimy, ABS Bosch s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce (DTC), Ducati Wheelie kontrola (DWC),asistent rozjezdů (VHC), tempomat, bezklíčové ovládání Hands-Free, podsvícené přepínače na řídítkách, automatická deaktivace směrových světel, TFT displej, rychlořazení up/down (DQS), multimediální systém (DMS), Full LED osvětlení s funkcí přisvícení do zatáčky

Ducati Multistrada 950 S

Nově je Multistrada 950 dostupná ve verzi S. To znamená téměr identickou výbavu s luxusním modelem Multistrada 1260S. A to včetně semiaktivního podvozku DSS, Cornering ABS, LED osvětlení s přisvěcováním do zatáček, bezlíčkovým zapalování a automatickým vypínám blinkrů a mnoha dalších vymožeností. Multistrada 950 S je osazena novými litými koly, která jsou oproti předchozí generaci lehčí a pěknější. Přední ráfek má rozměr 19 x 3.00, zadní 17 x 4.50 palce. Alternativně si lze tento model přát i na drátěných kolech stejných rozměrů. Design nové generace Multistrady 950 harmonicky kombinuje stylistické prvky modelové řadyMultistrada. Nová barevná kombinace světle šedé s červeným rámem dává vyniknou čistým liniím motocyklu.

Cena: 398 000 CZK

Typ motoru: kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11*
Objem motoru: 937 ccm
Výkon: 113hp–83kW @ 9000rpm
Točivý moment: 96Nm @ 6500rpm
Maximální rychlost: 215 km/hod
Převodovka: 6 stupňová
Objem nádrže: 20 l
Spotřeba: 5.5 l/ 100 km
Brzdy přední: 2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monoblock, Bosh Cornering ABS
Brzdy zadní: 265mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch Cornering ABS
Pneumatiky přední: Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19
Pneumatiky zadní: Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR17

Rozměry/hmotnost
Výška sedadla: 840 mm
Rozvor kol: 1594 mm
Pohotovostní hmotnost: 230 kg

Další specifická výbava
přepínání jízdních režimů, semiaktivní elektronické odpružení (DSS) EVO, ABS Bosch s funkcí brždění v náklonu, DTC (osmistupňová kontrola trakce), Ride by Wire, plně LED osvětlení, přední světlomet s technologií DCL (přisvícení do zatáčky), automatická deaktivace směrových světel, podsvícená tlačítka, asistent rozjezdů (VHC), rychlořazení up/down (DQS), tempomat, bezklíčové ovládání

Ducati Panigale V4 R

V4R je vrcholným vyjádřením závodní DNA značky Ducati. Je tak blízká závodním speciálům, jako nikdy jiný model předtím. Maximálně naplňuje tři klíčové hodnoty: styl, sofistikovanost a výkon. Čistý závodní adrenalin pod kontrolou. Desmosedici Stradale R má oproti motoru z V4 objem snížený na 998 ccm a je točivější. Výkon vystoupal na 221 koní v 15.250 otáčkách, při využití výfukového systému Akrapovic dokonce na 234 koní v 15.500 otáčkách. Panigale V4R využívá výhod suché spojky, kterými je zejména možnost volby tuhosti pružin, snadná servisovatelnost anebo třeba neznečišťování motorového oleje otěrem ze spojkových lamel. V neposlední řadě se tak vrací ikonický zvuk, tak dobře známý všem pravověrným Ducatistům.

Cena: 1 010 000 CZK

Typ motoru: Desmosedici Stradale 90° V4, protiběžná kliková hřídel, 4 ventily na válec, kapalinou chlazený
Objem motoru: 998 ccm
Výkon: 221hp–162 kW @ 15250 rpm
Točivý moment: 112Nm @ 11500 rpm
Maximální rychlost: 299 km/hod
Převodovka: 6 stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO
Objem nádrže: 16 l
Spotřeba: 7.3 l/100 km
Brzdy přední: 2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monoblock, Bosh Cornering ABS
Brzdy zadní: 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch Cornering ABS
Pneumatiky přední: Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
Brzdy zadní: Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17

Rozměry/hmotnost
Výška sedadla: 830 mm
Rozvor kol: 1471 mm
Pohotovostní hmotnost: 193 kg

Další specifická výbava
jízdní režimy (Race,Sport,Street), Bosh Cornering ABS EVO, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO, kontrola zvedání předního kola (DWC) EVO, kontrola prokluzu (DSC), motorová brzda (EBC) EVO, automatická kalibrace pneu, Ducati asistent rychlých startů (DPL), rychlořazení (DQS) up/down EVO, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlačítka pro rychlonastavení, GPS modul, Lap timer EVO (měřič kol), PIT Limiter (omezovač rychlosti), automatické vypínání směrových světel, Lithium-ion akumulátor, kovaná kola Marchesini, karbonový přední blatník, High-flow vzduchový filtr, záslepky uchycení zrcátek a držáku RZ, Ducati Data Analyser+ (DDA+)

Ducati Scrambler Icon

Ducati Scrambler® je dokonalou kombinací tradice a inovací. Druhá generace je modernější, komfortnější a bezpečnější a zajišťuje tak ještě více bezstarostnou zábavu. Nová jsou litá desetipaprsková kola odvozená z modelu Scrambler 1100. Celá modelová řada Ducati Scrambler® využívá osvědčený dvouválcový vzduchem chlazený motor Desmodue 803 ccm. Na nejnovějších modelech má černé hlavy válců a leštěná žebra. Nová generace Ducati Scrambler® dostala hydraulickou spojku, LED osvětlení a modernější elektroniku - přístrojový panel s ukazatelem zařazené rychlosti a Cornering ABS pro vyšší bezpečnost.

Cena: 235 000 CZK

Typ motoru: vzduchem chlazený dvouválec do L, 2 ventil Desmodromic
Objem motoru: 803 ccm
Výkon: 73hp–54kW @ 8250rpm
Točivý moment: 67 Nm @ 5750rpm
Maximální rychlost: 195 km/hod
Převodovka: 6 stupňová
Objem nádrže: 13.5 l
Spotřeba: 5 l/ 100 km
Brzdy přední: 330mm poloplovoucí kotouč, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, Bosch Cornering ABS
Brzdy zadní: 245mm kotouč, 1 pístkový třmen, ABS
Pneumatiky přední: Pirelli MT 60 110/80 ZR17
Brzdy zadní: Pirelli MT 60 180/55 ZR17

Rozměry/hmotnost
Výška sedadla: 198 mm
Rozvor kol: 1445 mm
Pohotovostní hmotnost: 189 kg

Další specifická výbava
LED světlomet s DRL, LED zadní lampa, LED směrové světla, LCD přístrojový panel s ukazatelem zařazeného rychlostního stupně a palivoměrem, podsedlový úložný prostor s USB zásuvkou, Bosch Cornering ABS

Exhibitor's brands

DUCATI

DUCATI

  • Product categorie: 01 Motorcycles, scooters (vehicle category L) including electric motorcycles

Exhibitor's represented companies

DUCATI MOTOR HOLDING s.p.a.

  • Italy